Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Vendex zet themagerichte online-winkels op

10 april 2000 - 22:00ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Computable
Redactie Computable

Detailhandelsconcern Vendex KBB heeft samen met multimediabureau Explainer DC een manier van werken ontwikkeld waarmee het mogelijk is om rond speciale thema’s online-winkels op te zetten.

De eerste van die online-winkels is gericht op Moederdag. Deze zaak zal de komende vijf weken een groot aantal op die feestdag gerichte artikelen en producten voeren en voor online aankoop aanbieden. De websitehttp://www.voormoeder.nl is een project dat over alle Vendex-bedrijven heen is opgezet. De site is ontwikkeld door multimediabedrijf Explainer DC. Aangezien Vendex mikt op de brede massa van het kopende publiek is de site laagdrempelig opgezet. Het selecteren van artikelen en eventueel aankopen ervan gaat volgens de ontwikkelaar op een zeer eenvoudige manier. Om eventuele angst voor online betalen weg te nemen, is veel aandacht besteedt aan de beveiliging en de communicatie hierover.
Geheel in lijn met de voorspelling van adviesbureau Gartner dat een pure dotcom-aanbieder geen toekomst heeft, is bij dit project een nadrukkelijke integratie van online dienstverlening en traditionele winkel nagestreefd. Dat wil in de praktijk bijvoorbeeld zeggen dat de klant artikelen die op de site zijn gekocht, maar in de praktijk toch niet bevallen, via gewone winkels kan ruilen of retourneren.
Bij Vendex ziet men het project niet alleen als een commerciële kans om minder ervaren online-kopers te trekken, maar biedt het de achttien winkelformules van het concern ook de mogelijkheid om ervaringen met e-commercie op te doen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondOverheid

    Software is gevechtskracht

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs