Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Samenwerken

Priority, @Voicetec en Massxess bundelen expertise

06 april 2009 - 12:43ActueelCloud & Infrastructuur@VoicetecMassxessPriority

Priority, @Voicetec en Massxess bundelen hun expertise in de Contact Center Alliance.

De consumenten van vandaag hebben geen 9-tot-5-mentaliteit. Zij willen direct antwoord op hun vragen. Op het moment dat zij dat nodig hebben en via het kanaal dat zij kiezen: telefoon, e-mail, fax, sms of videochat. Voor organisaties die met hun Contact Center snel op de wisselende behoeften van de consument willen inspelen, ontwikkelen telecomspecialisten Priority, @Voicetec en Massxess geavanceerd maatwerk. De drie partijen lanceren vandaag het samenwerkingsverband onder de naam Contact Center Alliance.

De Contact Center Alliance (CCA) levert Contact Centers in een hoogwaardig netwerk. On Demand of On Premise. ‘De CCA analyseert een probleem en ontwikkelt een Contact Center dat precies past’, zegt Arjen van der Spek, een van de initiatiefnemers van de CCA. ‘Elke organisatie is uniek, elke klant heeft zijn eigen wensen. Een standaardoplossing volstaat niet. Bij een jonge doelgroep past contact via sms of videochat. Voor werkende mensen kunnen e-mail of langere openingstijden een betere optie zijn. Het bekijken van bereikbaarheid vanuit de klant; dat is onze focus. Optimaal klantcontact en hoge klanttevredenheid is ons specialisme.’

Priority, @Voicetec en Massxess werken al jaren samen. Samen leverden ze aan facilitaire en inhouse Contact Centers in de grootzakelijke markt en in het MKB. In de Contact Center Alliance treden de drie partijen voor het eerst gezamenlijk naar buiten om de voordelen van specialisme, schaalgrootte en brede keuze te combineren.

@Voicetec ontwikkelt op VoIP gebaseerde multi-channel contact centers die op locatie geïnstalleerd worden. Ook is @Voicetec gespecialiseerd in managementsystemen voor klantinteractie, zoals kennisbanken, webselfservice en qualitymonitoring.
Massxess levert communicatie- en bereikbaarheidsoplossingen vanuit een hoogwaardig netwerk. Klanten hebben geen hardware nodig, maar loggen in via een webapplicatie. Investeringen in hardware en onderhoud zijn hierdoor overbodig.
Priority brengt haar netwerk mee in de alliantie. Gespecialiseerde brancheteams leggen de verbinding tussen organisatie en techniek. Als Nederlands’ koploper in VoIP vernieuwt Priority constant de manieren om spraak en data te integreren.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs