Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Tele’Train en Callreview samen sterk in Performance Management in contactcenters

09 januari 2007 - 10:31ActueelCloud & InfrastructuurCallreviewTele'Train

Per 1 januari zullen Tele’Train en Callreview samen gaan en zich gaan toeleggen op het leveren van Performance Management binnen de Callcenter markt. Zo ontstaat er een unieke totaaloplossing, waarin de totale Tele’Train portfolio van trainingen, software oplossingen en consultancy diensten nog beter ondersteund kan worden.

De nieuwe organisatie zal binnen Tele'Train opereren als "Tele'Train Professional Services".
"Een uitstekend en logisch vervolg op de al bestaande samenwerking tussen Tele'Train en Callreview" aldus Jeroen Voswinkel, directeur Callreview, "Tele'Train heeft een sterke positie in de markt op het gebied van trainingen en performance software, hoogwaardig project management en consultancy is daarom een must voor succesvolle implementaties".
André Filippini, Algemeen Directeur Tele'Train;"Tele'Train heeft een sterke groei doorgemaakt de laatste jaren, een gevolg van de uitgekiende portfolio die de klant de mogelijkheid geeft om stap voor stap te groeien naar excellentie in klant contact.
Met de nieuwe collega's van Callreview ben ik ervan overtuigd dat we de expertise in huis halen voor een verdere borging van het resultaat in klantcontact bij onze relaties".
Tele'Train Professional Services zal zich volledig gaan richten op professionele ondersteuning van klantcontactorganisaties op het gebied van Traffic Management (Planning en Roostering), Quality Monitoring Management, Business Intelligence en Project Management. Daarnaast zullen de activiteiten "Managed Insourcing / Outsourcing" en systeemtrainingen verder worden uitgebouwd.
Door de combinatie van expertisevelden ontstaat er een zeer krachtig portfolio waardoor klanten hun totale callcenter besturing aan 1 partij kunnen uitbesteden of op basis van een "partner in business" strategie ondersteund worden in de uitvoering van hun activiteiten.
De directie van Tele'Train Professional Services zal worden gevoerd door Jeroen Voswinkel en Mariëlle Wouters. Zij zullen zorgdragen voor het verdere uitbouw van Tele'Train Professional Services.

Meer over

DienstenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse bedrijven nog niet kansloos om EU-gelden cloud en ai  

    AchtergrondWerkplek & Beheer

    Pax8 schudt met cloud-marktplaats de distributiewereld op

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs