Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Verint verrijkt multichannel customer engagement

17 juni 2014 - 12:12ActueelCloud & Infrastructuur
externe partij
externe partij

Verint® Systems voegt nieuwe functionaliteiten toe aan zijn Enterprise Feedback Management-oplossing (EFM), onderdeel van Verints suite met oplossingen voor customer engagement-optimalisatie. Voorbeelden van toevoegingen aan de EFM-oplossing zijn meer opties voor mobiele sms-delivery en geavanceerde mogelijkheden voor enquêterapportages en analyses. Deze features zijn onderdeel van het Voice of the Customer Analytics-portfolio van Verint. Ze zijn ontworpen om wereldwijde organisaties te helpen hun programma’s voor multichannel customer engagement op te bouwen en uit te breiden.

Organisaties met succesvolle Voice of the Customer-programma’s (VoC) verzamelen en analyseren feedback, zowel gestructureerd als ongestructureerd, via meerdere kanalen. Zo verkrijgen ze bruikbaar inzicht in de behoeften en wensen van hun klanten. Deze kanalen zijn het internet, e-mail, ivr-surveys aan het eind van een gesprek voor directe feedback, mobiel en sms. Het sms-delivery-kanaal blijft groeien op basis van hoge responsrates en realtime toegang tot waardevolle feedback tijdens een gesprek. Steeds meer bedrijven zoeken daarom naar manieren om beter gebruik te maken van sms-enquêtes om proactief met klanten te communiceren.

Verint Enterprise Feedback Management is gebouwd op een hosted managed service delivery-model. De oplossing is nu beschikbaar als volledige end-to-end, mobiele-selfserviceoplossing bedoeld voor een omnichannel customer engagement. Op basis van dit model kunnen organisaties hun eigen SMS-enquêteprogramma’s beheren en in de hand houden via een nieuwe directe interface voor standaard-sms-gateways en EFM. Om grondiger klantinzichten te verkrijgen, kunnen ze op een enkel platform antwoorden op SMS-enquêtes direct ontvangen, verzamelen en laten zien in combinatie met klantgegevens die ontvangen zijn via alle andere kanalen. Dit vertaalt zich in een kortere doorlooptijd, contextuele analyses en beter beheerde, meer geïntegreerde multichannel VoC-enquêteprogramma’s.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    cloud zonder geheugen
    Cloud & Infrastructuur

    In de cloud zonder geheugen

    Cloud & Infrastructuur

    Nederland en China zoeken uitweg in escalerende Nexperia-crisis

    Cloud & Infrastructuur

    Cloudadoptie neemt verkeerde afslag – en dit is waarom

    Cloud & Infrastructuur

    Ziggo Zakelijk biedt 2,2 Gbit/s voor ondernemend Nederland

    AWS storing
    Cloud & Infrastructuur

    Wereldwijde AWS-storing legt vele platforms plat

    ai cyclotron
    Innovatie & Transformatie

    Techsamenwerking in gevaar: Florida plaatst Nederlandse universiteiten op zwarte lijst

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs