Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nooit meer in de wacht aan de telefoon

NOOIT meer in de wacht aan de telefoon!
24 januari 2017 - 15:38ActueelCloud & Infrastructuur
Aurora Innovation B.V.
Aurora Innovation B.V.

Aurora teleQ verhoogt bereikbaarheid,patiënttevredenheid en werkplezier. Wist u dat 50% van alle telefoontjes naar “de zorg” al vóór 10 uur ‘s morgens gepleegd worden? Met andere woorden, de telefonische wachtrij ziet er net zo uit als de A1 tijdens de ochtendspits. Het is onmogelijk om lange wachttijden en gestreste patiënten te voorkomen.

In sommige gevallen hangen patiënten al op voordat ze aan de beurt zijn, terwijl patiënten
die wél blijven wachten, mogelijk geïrriteerd zijn als ze eindelijk antwoord krijgen. De assistentes doen hun uiterste best, maar hebben het elke morgen weer zwaar. Dit beïnvloedt het werkplezier. Artsen wachten regelmatig op patiënten die niet komen opdagen en patiënten die willen afzeggen, hebben geen zin of tijd om in de wacht te blijven staan. Maar met het juiste hulpmiddel zijn deze problemen eigenlijk heel
eenvoudig op te lossen. Niet door het aannemen van meer personeel of het inhuren van een callcenter, maar door Aurora teleQ.

Hoe werkt dat dan?

De methode achter Aurora teleQ heet Callback. Callback houdt in dat patiënten die bellen, een tijdstip ontvangen waarop ze worden teruggebeld. Deze tijdstippen worden automatisch verstrekt op basis van de beschikbare medewerkers van uw organisatie.
Doordat Callback alle gesprekken indeelt, kunt u aan de meest dringende prioriteit geven. De telefoons gaan niet langer over en het wordt weer rustig op de werkvloer. U heeft een goede oplossing voor annuleringen, de patiënten en assistentes zijn tevreden en u loopt niet langer het risico om belangrijke gesprekken te missen. Aurora teleQ; NOOIT meer in de wacht aan de telefoon!

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Personeelskosten en cloudgebruik drijven ict-kosten gemeenten op

    OpenAI atlas
    Data & AI

    Hello Atlas, bye bye Chrome?

    Cloud & Infrastructuur

    Chipconflict tussen Nederland en China legt VW-fabrieken lam

    Cloud & Infrastructuur

    Checklist overstappen naar Europese cloudomgeving

    cloud zonder geheugen
    Cloud & Infrastructuur

    In de cloud zonder geheugen

    Cloud & Infrastructuur

    Nederland en China zoeken uitweg in escalerende Nexperia-crisis

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs