Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Damovo breidt Aquila uit met Unified Communications as a Service (UCaaS)

Damovo breidt Aquila uit met Unified Communications

07 november 2016 - 12:55ActueelCloud & InfrastructuurDamovo
externe partij
externe partij

Damovo introduceert een unified communications as a service-oplossing (UCaaS) als private-cloudplatform voor de zakelijke markt. Dat is een onderdeel van het cloud-aggregatieplatform Aquila. De oplossing verlaagt de drempel voor klanten die hun unified communications & collaboration-applicaties naar de cloud willen brengen, maar tegelijkertijd hun bestaande legacy-investeringen willen beschermen.

De UCaaS-oplossing van Damovo biedt voordelen van cloudtechnologie, waaronder pay-as-you-use, meer wendbaarheid en flexibiliteit, schaalbaarheid, gemakkelijke installatie, disaster recovery en hoge beschikbaarheid.

De oplossing biedt klanten keuzevrijheid en controle. Alle data wordt opgeslagen op eigen systemen en blijft eigendom van de klant. Klanten kunnen kiezen voor een gebundelde oplossing die door Damovo is ontworpen of eigen componenten kiezen, waaronder de data- en SIP-provider van hun voorkeur. Ze kunnen de oplossing zelf beheren of kiezen voor een managed service van Damovo.

De Aquila UCaaS-oplossing omvat tevens een multi-channel contactcenter. Damovo biedt daarnaast integratie met Microsoft Skype for Business en crm-applicaties als Salesforce.com.

De Aquila UCaaS-oplossing wordt ondersteund door een voor de cloud geoptimaliseerde servicelaag die de beste sla’s in de branche levert, waaronder een uitzonderlijke dertig minuten-response voor incidenten met hoge prioriteit. Damovo biedt daarvoor wereldwijd 7/24/365-ondersteuning vanuit drie meertalige network operations centres (noc’s).

Meer over

SIPUniversal CommunicationsVirtualisatieVoIP

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs