Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

TeleSpectrum Managed Voice Services sluit overeenkomst

21 maart 2007 - 12:49ActueelCloud & InfrastructuurTelespectrum
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

TeleSpectrum Managed Voice Services (TMVS), leverancier van managed voice aan de zakelijke markt, en Intercity Communications tekenden op 14 maart 2007 een partnerovereenkomst.

De samenwerking tussen beide organisaties past in het streven van TMVS om het partnernetwerk in Nederland verder uit te breiden. "Wij zijn erg blij met de overeenkomst die wij met Intercity Communications hebben gesloten. Het bevestigt opnieuw dat service providers als Intercity Communications actief op zoek zijn naar manieren om hun klantwaarde te vergroten en wij kunnen hier met managed telefonie uitstekend invulling aan geven," aldus Patrick van der Spek, Managing Director bij TMVS.

De Managed Voice Diensten van TMVS passen uitstekend in de strategie van Intercity Communications. Deze is er op gericht om haar klanten een volledig portfolio van zakelijke telecommunicatiediensten te leveren, waarbij de klant zich zo min mogelijk zorgen hoeft te maken. "Het productaanbod van TMVS stelt Intercity Communications in staat om haar klanten te voorzien van een volwaardige vervanging van de traditionele telefoonomgeving, zonder dat klanten zich zorgen hoeven te maken over investeringen of de inrichting", aldus Caroline McGovern, General Manager bij Intercity Communications.

Dit jaar gaat TMVS fors investeren in het partnerkanaal. Van der Spek: "wij zien een sterke groei in de markt voor managed voice-oplossingen en het partnerkanaal is voor ons de manier waarop wij deze groei kunnen adresseren. Wij zetten in op ICT-dienstverleners en Service Providers die begrijpen dat je met managed services langdurige klantrelaties kunt opbouwen. Klanten willen dit ook, zij willen "ontzorging". Binnenkort komt een nieuwe partnermanager ons team versterken om deze groei te ondersteunen."

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs