Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

SaaSplaza tekent Microsoft supportovereenkomst

24 februari 2009 - 10:13ActueelInnovatie & TransformatieMicrosoftSaaSplaza
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

SaaSplaza, het platform dat Microsoft-partners de mogelijkheid biedt om software online aan te bieden, heeft een Premier supportovereenkomst gesloten met Microsoft.

SaaSplaza is de eerste SaaS-serviceprovider met een dergelijk supportcontract, dat onder andere 24×7 ondersteuning garandeert met een responstijd van 1 uur. Op basis van dit contract kan het bedrijf de Service Level Agreements (SLAs) beter nakomen en zijn klanten verzekeren van de hoogst mogelijke beschikbaarheid van de diensten die het aanbiedt.

"Dankzij deze overeenkomst kunnen we nog beter dan voorheen invulling geven aan onze definitie van Operational Excellence", zegt Frits Veltink, CCO van SaaSplaza. "Partners stellen terecht hoge eisen aan de beschikbaarheid en veiligheid van hun online Microsoft-oplossingen. Om dit waar te kunnen maken moeten we er op kunnen vertrouwen dat we te allen tijde toegang hebben tot de juiste expertise en kennis. Zeker wanneer je praat over online toepassingen van Microsoft Dynamics ERP, NAV en AX, maar ook CRM en het gebruik van bedrijfskritische SharePoint-omgevingen. Mooie woorden en beloftes alleen zijn niet genoeg. Ondersteuning via Microsoft Premier support is daarbij in onze ogen een absolute voorwaarde."

"Als Microsoft zijn we zeer enthousiast dat SaaSplaza niet alleen investeert in software, maar ook in een Premier supportovereenkomst", zegt Fred Richter, Sales Manager Premier Services bij Microsoft Nederland. "Hiermee krijgt het bedrijf direct toegang tot alle expertise en ‘best practices’ van Microsoft. Daarnaast kan het 24 uur per dag een beroep doen op onze supportorganisatie, mocht zich onverhoopt een bedrijfskritische situatie voordoen. In onze ogen is een dergelijke ondersteuning essentieel voor de levering van kwalitatief hoogwaardige softwarediensten."

 

 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Zwarte lijst VS bedreigt tech-samenwerking: VVD eist maatregelen

    Innovatie & Transformatie

    Datacenterbranche heeft sentiment tegen zichzelf gekeerd

    datacenter
    Data & AI

    Kort: Voor quantumwetenschap is Nederland top, overnamegolf datacenters voorbij? (en meer)

    Onderwijs Tech
    Innovatie & Transformatie

    Surf presenteert 50 technologietrends die onderwijs en onderzoek vormgeven

    Nexperia
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland en China zoeken uitweg in escalerende Nexperia-crisis

    Innovatie & Transformatie

    ‘Maak Nederland koploper in digitale autonomie’

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs