Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Hans Dill nieuwe International Marketing & Communications Manager Human Inference

22 september 2006 - 13:51ActueelCarrièreHuman Inference

Human Inference, marktleider op het gebied van datakwaliteitssoftware, heeft Hans Dill aangesteld als Manager International Marketing & Communications. In deze functie zal Dill zich met name richten op de uitbreiding en verdere professionalisering van de internationale marketingactiviteiten.

Dill heeft meer dan tien jaar internationale ervaring in de softwarebranche. Hij heeft diverse sales- en marketingposities bekleed bij onder andere BMC Software, Remedy, Peregrine en Quartess.

“Human Inference is in de Benelux en Duitsland onbetwist marktleider. Ik zie het als een uitdaging om mijn bijdrage te leveren aan het behalen van het ‘overall’ marktleiderschap in Europa. Mijn keuze voor Human Inference is in de eerste plaats bepaald door de professionele uitdaging die er ligt. Daarnaast sprak ook de bedrijfscultuur mij erg aan. De wil om te winnen wordt hier gecombineerd met respect voor het individu en elkaar.”

CEO Hugo Verwijs over de aanstelling van Dill: “Human Inference zit in een fase van snelle en internationale groei. Hans brengt precies de ervaring die we op dit moment nodig hebben. Ik ben blij dat hij ons is komen versterken.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands 2025 – Programma...

    Keynotes over cloud, AI en geopolitiek: het programma van Cybersec Netherlands raakt de kern van digitale weerbaarheid

    Meer persberichten

    Meer lezen

    eigenwijs overmoed overconfidence
    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: phishing nummer één wegens overmoed, klok tikt voor cio’s (en meer)

    OpinieWerkplek & Beheer

    Digitale weerbaarheid vereist verschuiving van reactief naar proactief

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    OpinieData & AI

    Het is niet alles goud wat er blinkt: belang van pragmatisme rondom ai

    AchtergrondCarrière

    Willem van der Poel – Een avonturier in de techniek

    OpinieInnovatie & Transformatie

    20 jaar tech: 10 lessen in leiderschap en groei

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs