Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Hans Dill nieuwe International Marketing & Communications Manager Human Inference

22 september 2006 - 13:51ActueelCarrièreHuman Inference

Human Inference, marktleider op het gebied van datakwaliteitssoftware, heeft Hans Dill aangesteld als Manager International Marketing & Communications. In deze functie zal Dill zich met name richten op de uitbreiding en verdere professionalisering van de internationale marketingactiviteiten.

Dill heeft meer dan tien jaar internationale ervaring in de softwarebranche. Hij heeft diverse sales- en marketingposities bekleed bij onder andere BMC Software, Remedy, Peregrine en Quartess.

“Human Inference is in de Benelux en Duitsland onbetwist marktleider. Ik zie het als een uitdaging om mijn bijdrage te leveren aan het behalen van het ‘overall’ marktleiderschap in Europa. Mijn keuze voor Human Inference is in de eerste plaats bepaald door de professionele uitdaging die er ligt. Daarnaast sprak ook de bedrijfscultuur mij erg aan. De wil om te winnen wordt hier gecombineerd met respect voor het individu en elkaar.”

CEO Hugo Verwijs over de aanstelling van Dill: “Human Inference zit in een fase van snelle en internationale groei. Hans brengt precies de ervaring die we op dit moment nodig hebben. Ik ben blij dat hij ons is komen versterken.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Ai-toepassingen krijgen vaart in 2026 

    Carrière

    Kort: Nieuwe KPN-cao mét reservistenregeling, Philips koopt Spectrawave (en meer)

    ai shiny bait lokkertje
    Data & AI

    Kort: Consument vertrouwt ai minder maar gebruikt het meer, glasvezelexamens van FttX Certificering (en meer)

    Carrière

    Ondernemingskamer: Gerard Sanderink voerde jarenlang wanbeleid bij Centric

    Data & AI

    Hoe ai de keten van Royal FloraHolland verbetert

    Innovatie & Transformatie

    Stop niet bij taalmodel (maar breng je enterprise-ai naar volgende fase)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs