De nieuwe release van het online uitgeefproduct Clixmaster Republisher bevat veel nieuwe functionaliteiten. Met Clixmaster Republisher 3.2 kunnen bedrijven nu eenvoudig hun tijdschriften en brochures zelf beschikbaar stellen op het internet met onder andere films en downloads. Deze zijn als het ware geïntegreerd in de digitale pagina's. Modern Media, ontwikkelaar van Clixmaster Republisher, heeft deze release uitgebracht omdat ze continu streeft naar een vernieuwing van haar producten.
Marco Buitenkamp, technisch directeur van Modern Media: "Deze release maakt onderdeel uit van onze toekomstvisie, waarbij digitaal uitgeven en slimme interactie met de doelgroep van de klant centraal staan. We hebben op basis van de wensen van onze klanten deze release, in combinatie met Clixmaster Studio 3.2, uitgebracht. Met Clixmaster Studio 3.2 kunnen onze klanten namelijk zelf hun dynamische website beheren zonder telkens terug te hoeven vallen op onze specialistische en technische kennis. Beide producten functioneren echter ook geheel onafhankelijk van elkaar. Uniek aan de beide releases is dat we onze klanten nu veel meer multimediale toepassingen bieden. Hiermee kunnen zij op hun beurt hun doelgroep beter bedienen. Bij het omslaan van een digitale pagina begint er bijvoorbeeld automatisch een film, commercial of podcast af te spelen of kan de lezer deelnemen aan polls, chats of andere vormen van interactie. Ook kan de lezer inzoomen op elke willekeurige positie, waarbij extra's zoals links en video intact blijven. Overigens kan één positie meerdere verrijkingen bevatten; voor een film ziet de lezer een ander icoontje dan voor een link naar een website. Voor uitgevers is het nu mogelijk om statistieken van het bezoek per uitgave en per pagina op te vragen. Intussen blijven we goed naar hun wensen luisteren om steeds weer innovatieve releases te lanceren. In het najaar staat een volgende release gepland waarin onder meer direct mailing en bezoekersgedrag centraal staan. Ideaal voor marketeers dus."
Veel uitgevers maar ook nationale en internationale bedrijven zoals TPG Post, USG People en SNS Bank werken reeds met Modern Media. Zo heeft Springer Uitgeverij, mede door de extra functionaliteiten die de nieuwste release van Clixmaster Republisher biedt, onlangs besloten om haar Duitse uitgave Autohaus via Modern Media online aan te bieden. Marnix Kwant, projectmanager e-Media van Springer Uitgeverij: "Nadat we SCM Magazine via Modern Media online hebben gezet in Nederland, gaan we nu het Duitse Autohaus digitaliseren. Van groot belang voor ons is dat we met de nieuwe release naar specifieke artikelen in verschillende uitgaven kunnen verwijzen, waardoor we lezers online meer relevante informatie bieden over een specifiek onderwerp. Ze maken niet enkel gebruik van de nieuwste online uitgave, maar klikken als het ware naar artikelen uit diverse jaargangen. Ik geloof sowieso dat online uitgeven grote mogelijkheden voor uitgevers biedt, zowel naar je lezers, als naar je adverteerders toe."
Modern Media uit Amersfoort biedt oplossingen voor Customer Interaction Management waarmee organisaties de interactie met hun doelgroep via internet op een slimme manier kunnen optimaliseren. De oplossingen van Modern Media zijn snel en effectief. Door een continue ontwikkeling van de programma's Clixmaster Studio en Clixmaster Republisher beschikt de klant altijd over de meest innovatieve producten.