Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Hoeveel leads brengt u dagelijks om zeep?

24 september 2010 - 08:59OpinieSoftware & Development

Via een pop-up werd mij onlangs door één van de grootste beleggingsinstellingen een gratis benchmark en voorbeeldportefeuille aangeboden. Een minuut later in uw mailbox! Alhoewel ik had aangevinkt verder contact niet op prijs te stellen en met achterlating van uitsluitend mijn e-mailadres wist men vrij snel mijn contactgegevens te achterhalen en werden vervolgens vrouw en kinderen gestalkt: Is jouw papa er niet? Waar werkt jouw papa dan? Na de derde keer pakte ik zelf de telefoon: een opgewonden puber uit een wel zeer luidruchtig callcenter schreeuwde me vanuit Parimaribo, Mumbai, Marrakech of toch gewoon Rotterdam toe dat het nu wel de hoogste tijd werd om een afspraak te maken.

U begrijpt het, deze prospect haakte af. Lead nurturing, met een juiste inschatting van waar de prospect zich bevindt in de buying cycle, had dit kunnen voorkomen.

Viral Marketing, Link baits en SEO. Massaal zijn we er mee aan de slag gegaan. De double dip ligt op de loer, dus de prijs per lead moet naar beneden. Het aantal social media experts neemt exponentieel toe. Heeft u zich ooit afgevraagd wat hun trackrecord is? Misschien toch zo'n geinig tooltje van 29,95 dollar? Zonder duidelijk marktbeeld lijkt leadgeneratie op dynamite fishing: gooi een dynamietstaaf in het water en kijk wat er boven komt drijven, pak het beste en laat de rest liggen.

Kijk eens in uw organisatie. De leads komen met bakken binnen, maar wat doet u ermee? 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Staat van Digitale Connectiviteit binnen de Bouw- en Installatiebranche 2025

    Digitale connectiviteit is de kern van veel processen in de bouw en volgens insiders van strategisch belang voor de toekomst van de sector. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Europese beurzen voor grensverleggend UvA-onderzoek in it

    AchtergrondSoftware & Development

    License to bill

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    ActueelOverheid

    Gemeente Breda verruilt Centric voor Unit4

    ActueelSoftware & Development

    Kort: Elastique op Sri Lankaans avontuur, Panasonic helpt The AA, Main koopt Carwise-duo (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs