Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Partnerprogramma CA vernieuwd

14 juli 2003 - 15:59ActueelInnovatie & Transformatie

CA kondigt deze week belangrijke veranderingen in haar parnterprogramma aan. Belangrijke onderdelen van het programma zijn gratis training en certificering en meer lead generatie door de fabrikant.

In een gesprek met CRN vertelde Sanjay Kumar, CEO van CA, dat een goed functionerend partnerprogramma ’zeer belangrijk is’ voor CA. ’We hebben al verschillende programma’s gehad, sommige waren succesvol, andere niet. Het is belangrijk steeds weer verbeteringen aan te brengen.’ Kumar is duidelijk in zijn doelstellingen: ’we willen meer via partners verkopen. Het nieuwe programma moet er vooral voor zorgen dat parnters meerdere producten en oplossingen combineren.’

Wat in het oude programma goed was, moet vooral blijven, stelt Kumar: ’I wilde absoluut dat in het nieuwe programma genoeg focus zou blijven op storage, omdat dit zeer belangrijk is voor ons.’

De CEO geeft aan dat hij over zes maanden zal weten of het nieuwe programma succesvol is. ’Ik hoop dat partners over een maand of drie weten hoe het programma werkt en eerste ervaringen er mee op hebben gedaan. Over zes maanden hoop ik dat het nieuwe programma zichtbaar wordt in goede verkoopresultaten.’

Tijdens de editie van CA World vorig jaar introduceerde CA het kanaalprogramma voor BrightStor. Kumar is niet onverdeeld gelukkig met de resultaten: ’Er zijn veel partners die het goed heben opgepakt, maar helaas ook veel te veel wat ik noem ”one-deal shoppers” die een enkele keer iets verkocht hebben. Dat heeft ons als fabrikant veel tijd en energie gekost. Let wel: ik verkoop graag via het kanaal, maar wel aan toegewijde partners. De boodschap moet zijn dat we partners willen die reageren, anders geven we een deal liever aan iemand anders, dan gunnen we een dealer die follow-up wil geven aan een lead en een langdurige relatie met ons aan wil gaan de lead.’

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    Samenvoegen
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Vier grootste gemeenten werken samen om digitalisering uit te voeren

    OpinieData & AI

    Ai bouwt de slimme stad van morgen

    OpinieData & AI

    Van realtime-ai tot slimme processen: de rol van ai-agenten

    ASML
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ASML: chipvraag blijft hoog, maar geopolitiek benauwt

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Oracle steekt miljard in ai- en cloudinfrastructuur NL en Caribisch gebied krijgt eigen cloud (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs