Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

IT-servicebeheer naar hoger plan met LANDesk Process Manager 4.0

11 mei 2007 - 08:22ActueelCloud & InfrastructuurLandesk

LANDesk Software, leverancier van oplossingen voor IT-servicemanagement voor desktops, servers en mobiele apparaten, introduceert LANDesk® Process Manager 4.0. Dit is een beheertool voor het automatiseren van taken en complexe processen die normaal gesproken handmatige acties vereisen.

Process Manager 4.0 omvat een online aanbod van workflowmiddelen met verschillende procestemplates en is direct te integreren met Microsoft Active Directory en BMC Remedy Service Desk.

"Het bieden van toegevoegde waarde met oplossingen voor IT-servicemanagement is een belangrijk onderdeel van onze strategie", zegt Steve Workman, Vice-President Product Management van LANDesk. "LANDesk Process Manager 4.0 staat garant voor consistente ondersteuning van algemene IT-taken en biedt toegang tot online resources, waaronder verschillende gebruikersvriendelijke templates die precies zijn af te stemmen op specifieke behoeften van organisaties. Bijna alle afdelingen en bedrijven voldoen hiermee aan compliance-eisen en kunnen de templates gebruiken om invulling te geven aan hun bedrijfsdoelstellingen."

LANDesk Process Manager 4.0 is volledig te integreren met andere IT-tools, zoals de identiteits- en beveiligingslagen in Active Directory van Microsoft. Daarnaast kan Process Manager 4.0 uit de voeten met incidenten uit de BMC Remedy Service Desk. Door LANDesk-procesautomatisering te combineren met Remedy Service Desk-incidenten, stroomlijnen organisaties hun ondersteunende processen, verbeteren ze de efficiëntie en bereiken ze eenvoudiger compliance met ITIL-service en -ondersteuning.

Een extra voordeel van LANDesk Process Manager 4.0 is de nieuwe rapportagemodule die ad-hocrapportages genereert en IT-processen monitort. Ook houdt de module rekening met verschillende andere beheerprocessen en bedrijfsbehoeften, waaronder auditrapportage. Aangezien de rapporten beschikbaar zijn via het internet, bieden ze managers en systeembeheerders ook onderweg toegang tot belangrijke informatie. De nieuwe LANDesk online workflow resources omvatten een aantal procestemplates voor onder andere patchmanagement, provisioning voor Microsoft Vista(tm) en andere besturingssystemen, asset life cycle-management en contract- en apparatuurbeheer. Met de overzichtelijke interface kunnen gebruikers door te klikken en te slepen elk proces eenvoudig invullen met bedrijfsspecifieke content.

Beschikbaarheid
LANDesk Process Manager 4.0 is per direct beschikbaar via de LANDesk Expert Solution Providers (ESP's).

Meer over

Netwerken

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Europese Unie
    AchtergrondData & AI

    Wake-up call voor inkopers ai

    Vrouwe Justitia
    ActueelCloud & Infrastructuur

    VMware haalt bakzeil bij Haagse rechter om Rijkswaterstaat

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    Ontslagen
    ActueelCarrière

    ASML ontslaat it-manager om dubbelrol, IFS brengt ai-agent naar fabrieksvloer (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Overname E-Storage is voor PQR strategische zet in bescherming klantdata

    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: PQR lijft E-Storage in, Fox-IT en Xerox it-partners van de Navo-top (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs