Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Aspect Software annonceert Aspect Performance Management

24 april 2007 - 23:103 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurAspect

Aspect Software, een bedrijf dat zich uitsluitend richt op het contact center, en Merced Systems, leverancier van toepassingen voor performance management van klantenserviceorganisaties, maken de algemene beschikbaarheid bekend van Aspect Performance Management, een nieuwe applicatie van Aspect op basis van de Merced Performance Suite, die dashboards, notificaties en workflows gebruiken voor het in lijn brengen van de operationele prestaties van het contact center met de strategische bedrijfsdoelstellingen.

Aspect Performance Management verschaft key performance indicators (KPIs) en een gestructureerde procesomgeving voor het verbeteren van de bedrijfsresultaten van contact centers voor klantenservice, incasso en sales & marketing. Door de combinatie van de technologieën van Aspect Software en Merced Systems biedt Aspect Performance Management een complete oplossing voor het verbeteren van de prestaties van het contact center.

"Het verschaffen van tijdige prestatiemetingen van mensen en systemen is voor contact center managers altijd een uitdaging geweest," zegt Bob Kelly, vice president performance optimization solutions bij Aspect Software. "Deze tool biedt niet alleen on-demand een gepersonaliseerd beeld van KPIs versus doelen, maar initieert ook verbeteringsacties door middel van automatische alerts en workflows. En omdat het product prestatiemeting synchroniseert met coaching, agent-herkenning en automatische tracking van resultaten zullen contact centers een proces van voortdurende verbetering ervaren tegen minimale kosten."

Aspect Performance Management helpt een prestatiegerichte cultuur te creëren waarin elk niveau van de organisatie toegang heeft tot de informatie die men nodig heeft om de prestaties af te stemmen op de bedrijfsdoelstellingen. Organisaties zijn in staat de oorzaak op te sporen van zaken die de prestaties van agents belemmeren.

Omdat Aspect Performance Management data uit nagenoeg elke databron kan integreren, is het bovendien in staat automatisch data uit call center systemen en bedrijfsapplicaties te halen en te bezorgen op een enkel platform voor rapportage en het ondernemen van acties.

Aspect Performance Management is onderdeel van de Aspect Software Contact Center Performance Optimization productlijn, die gericht is op het maximaliseren van agent performance en op het verbeteren van de operaties door kwaliteitsverhoging, toename van de klantcontacten en optimalisering van de contact center-voorzieningen. De Aspect Software performance optimization applicaties – Aspect eWorkforce ManagementTM, Aspect Quality ManagementTM , Aspect Campaign OptimizerTM, Aspect Enterprise Campaign ManagerTM and Aspect Performance ManagementTM – zijn ontworpen om de arbeidskosten te reduceren, de efficiency en effectiviteit van de klanteninteractie te verhogen en de prestaties in lijn te brengen met de bedrijfsdoelstellingen.

Kelly: "Als je Aspect Performance Management synchroniseert met andere applicaties voor het optimaliseren van de performance van het contact center, zoals workforce management, quality management of campaign management, kun je echt enorme prestatieverbeteringen bereiken. Je organisatie kan ervan verzekerd zijn dat het contact center de juiste mensen met de juiste vaardigheden op het juiste moment beschikbaar heeft. Het kan sales- en incassocampagnes optimaliseren, calls monitoren en registreren om de feitelijke klanteninteracties te horen, en uiteindelijk daadwerkelijk gedragsverandering bewerkstelligen."

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Datacenters moeten de luiken opengooien

    Laptop in brand
    Werkplek & Beheer

    Van incident naar impact: waarom ‘dex-it’ strategisch maakt

    Carrière

    Kort: ASM bouwt nieuw hoofdkantoor in Almere, Colaers terug op het oude Cegeka-nest (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Geheime Chinese kopie van ASML’s nieuwste chipmachine ontdekt in Shenzhen

    Overheid

    Staatssecretaris maakt draai: DigiD wél kwetsbaar door Amerikaanse wetgeving

    Carrière

    Rechter: Chinese hr-man Nexperia terecht buitenspel gezet

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs