Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Weer prijs voor E-Village

31 oktober 2008 - 10:38ActueelInnovatie & TransformatieE-Village
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Was E-Village uit Zeist, ontwikkelaar en aanbieder van online marketingoplossingen, in juli nog genomineerd voor de E-mail Marketing Award (EMMA) 2008 voor de campagne die zij voor Robeco ontwikkelde, begin oktober stond zij in de Top10 van Skillcity’s snelste ICT-groeiers van Midden-Nederland. Nu is E-Village genomineerd voor de (Young) High Growth Award 2008 georganiseerd door PricewaterhouseCoopers, Rabobank en Bizz. Het bedrijf behoort daarmee tot één van de beste en snelst groeiende bedrijven in de regio Midden-Nederland. De prijs wordt op 18 november a.s. in Hotel-Theater Figi te Zeist uitgereikt.

Uiteraard is Robert Rebergen, directeur van E-Village trots op weer een nieuwe prijs. "Wat ons betreft is online marketing in Nederland nu echt volwassen geworden. Het wordt steeds beter geaccepteerd en toegepast. Terecht ook want door het inzetten van dit soort nieuwe media kun je welk doelgroepsegment dan ook op een efficiënte manier bereiken en is het resultaat daarvan ook nog eens meetbaar."
Hij waarschuwt echter ook voor een tendens om gescheiden marketing uit te voeren. Een voor traditionele media en een voor internet. "Dat gaat niet werken", benadrukt Rebergen, "want dat zou betekenen dat je te maken hebt met meer verschillende doelstellingen, verschillende campagnes en verschillende kanalen. De beide marketingtechnieken vullen elkaar uitstekend aan en dienen daar waar mogelijk geïntegreerd te worden ingezet. Alleen door online en off-line marketingactiviteiten te integreren kun je met elkaar versterkende disciplines het maximale uit je campagne halen." Daarnaast worden er steeds meer tools ontwikkeld om het de consument zo makkelijk mogelijk te maken en voor de online marketeer om zo gericht mogelijk een doelgroep te kunnen benaderen.

Nieuwe klanten
E-Village heeft de afgelopen week een aantal nieuwe klanten toegevoegd. Het betreft E-Bay (waaronder bedrijven als Marktplaats en Skype) en The Phone House (onderdeel van The Car-phone Warehouse, ‘s-werelds grootste telefoonretailer en weer onderdeel van Best Buy). Shell en Bol.com gingen hen voor. Daarnaast is Kobalt business partner van E-Village geworden. Gezamenlijk zullen zij nieuwe mogelijkheden en toepassingen gaan ontwikkelen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    cryptomixer
    Security & Awareness

    Europol schakelt cryptomixer uit

    Vissen, hengel
    Innovatie & Transformatie

    Alle 13 goed!

    ai logistiek warehousing
    Data & AI

    Kort: Productiever en méér personeel dankzij ai, Prosus haalt investeerder maar Amsterdam (en meer)

    Overheid

    TU Delft en Argaleo ontwikkelen evacuatietool voor Zeeland

    Data & AI

    IFS leidt dans om industriële ai: ‘De volgende revolutie is robotica’

    innovatie
    Innovatie & Transformatie

    66 miljoen voor innovatie met ai

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs