Het mobiliteitsplatform helpt Bovemij’s mobiliteitspartners digitaal met consumenten te verbinden en nieuwe vormen van transacties voor haar mobiliteitspartners en klanten te faciliteren. Zo kan Bovemij aansluiten bij de wereld van consumenten in de digitale wereld en de consumenten digitaal koppelen aan mobiliteitsbedrijven. Het Digital Mobility Platform heeft Bovemij een nieuwe branding en identiteit in de markt gegeven en heeft de klantervaring van Bovemij verbeterd met een kortere time-to-market. Het platform biedt B2B2C-betrokkenheid omdat het diensten verleent aan beide soorten klanten (B2B en B2C). Het heeft een abonnementsmodel dat bestaande en nieuwe producten en diensten, ecosysteemspelers en partnerproposities combineert.
Bovemij werkte samen met TCS aan deze digitale innovatie. TCS Pace Innovation Architecture en Pace Sprints werden gebruikt om unieke, levensvatbare en haalbare businessproposities te creëren en om sneller creatieve oplossingen te vinden en een cultuur van versnelde innovatie te bevorderen. Voor de executiefase werd de TCS Digital innovation factory met agile innovate-at-scale opgezet om uitvoering te geven aan de businessproposities en deze snel op de markt te brengen. TCS stelde de klant in staat om toegang te krijgen tot de beste ecosysteempartners zoals Microsoft Azure (door het instellen van Landing Zone-services voor Azure) en Pega (door middel van best-in-class architectuur en uitvoering).
Computable.nl over TCS
DNB wijst Centric de deur en laat TCS en Cap erin
Indiase it-dienstverleners krijgen het zwaar
Dit zijn de beste en slechtste it-sourcing-partners
Verse contracten TCS-Randstad en Atos-Siemens
TCS levert Nokia Oracle-gedreven hr-cloudplatform
Prorail selecteert Intraffic, CGI, TCS en Ordina
TCS scoort met Sustainathon ‘The Balancing Act’
TCS schept ruim 100.000 nieuwe banen
TCS: Innovatie moet geen hobbyisme worden