Van Schie is ruim zestig jaar actief op het gebied van grond-, weg-, en waterbouw. De Inspectie App zet collega’s in voor schade-inspecties tijdens de retourontvangst van de verhuurde producten. Het is voor Van Schie van belang om aan te tonen wie verantwoordelijk is voor een mogelijk ontstane schade. Wanneer je niet kunt bewijzen dat een klant de schade heeft gemaakt, kan dit leiden tot onduidelijkheid, gesteggel en hoge kosten. Iets waar zowel de klant als medewerkers niet blij van worden.
Met de Inspectie App digitaliseert en optimaliseert Van Schie dit inspectieproces, zodat het bedrijf makkelijker kan aantonen dat aangetroffen schade daadwerkelijk door de betreffende huurder is gemaakt. De app registreert alle relevante informatie bij iedere verhuuropdracht, denk aan de klantinformatie, een artikeloverzicht en de schade-inspecties uit het verleden. De winst van de Inspectie App is dat Van Schie met een paar drukken op de knop een rapport per klant kan opstellen waarin duidelijk wordt of er schade is aangebracht. Dit zorgt voor transparantie en een beter contact met de klant.
Computable.nl over Axians
Nederland als eerste met xla-norm
Deze bedrijven zetten een meitak op hun werk
Axians breidt portfolio uit met erp-software van Unit4
Primeur Gelre Ziekenhuizen: nieuwe epd in de cloud
Axians rondt Utrechts network-as-a-service af
SLTN en Axians regelen ict-netwerk van CBR
Axians implementeert private LTE bij Zorggroep Sint Maarten
HPE eert kanaal met 20 Partner Awards
Koning & Hartman Telecom gaat verder als Axians