Managed hosting door True

Trinicom helpt IKEA Nederland aan CRM-software

Dit artikel delen:

Leverancier van crm-software Trinicom levert drie softwaremodules aan het Nederlandse klantcontactcentrum van woonwarenhuis IKEA. Het gaat om modules voor e-mail-responsemanagement, webselfservice en callmanagement. De programmatuur wordt als webdienst geleverd. IKEA Nederland werkte voorheen met een andere e-mailmanagementoplossing, maar wil niet zeggen om welke leverancier het gaat.

Het is niet bekendgemaakt hoeveel IKEA-medewerkers met de software aan de slag gaan. Het woonwarenhuis telt twaalf vestigingen in Nederland.

Trinicom uit Wilp richt zich op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van Trinicom 5. Die suite bestaat uit de modules webselfservice, e-mailresponse management, live chat, callmanagement, chatbot en brief-, fax- en baliecontact.

Tot de klantenkring van de crm-leverancier behoren onder andere Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Carglass, Cheaptickets.nl, GVB, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook, Univé verzekeringen en Triodos Bank.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.