Féju levert Unify-KCC aan Sacha Shoes

Dit artikel delen:

Schoenenwinkel Sacha Shoes richt een nieuwe klantenservice in voor hun buitenlandse webshops. Dat klantencontactcenter (kcc) wordt geleverd op basis van de Openscape Business S-oplossing van Unify (voorheen Siemens Enterprise Communications). Unify-partner Féju Telecommunicatie uit Udenhout implementeert het nieuwe klantcontactcentrum (kcc) in Tilburg. Daar wordt de huidige KPN-centrale met isdn-lijnen vervangen door ip-trunks.

De OpenScape Business-oplossing wordt ingericht als contactcentrum voor de webshops van Sacha Shoes in Nederland, Duitsland, België, Frankrijk en Luxemburg. Daardoor moet het bedrijf vanuit elk land goed bereikbaar zijn voor vragen van klanten. Iedere landenwebshop is bereikbaar onder een eigen nummer.

In de eerste fase van de oplevering wordt het kcc voorzien van Openstage 40 toestellen en Jabra-headsets. In de tweede fase wordt de Openscape Business-oplossing uitgebreid tot een compleet hoofdkantoor en distributiecentrum in Tilburg.

Unify – voorheen Siemens Enterprise Communications – is een van ‘s werelds grootste communicatiesoftware- en dienstverleningsorganisaties. Het bedrijf is een joint venture van The Gores Group en Siemens AG.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2014-06-02T16:18:00.000Z Pim van der Beek
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.