Managed hosting door True

Cisco introduceert IP call center software

Cisco lanceert op korte termijn zijn IP call center software. De software levert volgens 's wereld grootste leverancier van internetrouters dezelfde prestaties als de traditionele automatische call distributors (ACD's), maar dan wel tegen lagere kosten.

Volgens Cisco stuurt de Intelligent Content Management (ICM) software net als de traditionele circuit-gebaseerde ACD's inkomende telefoongesprekken door naar de diverse call center medewerkers. Maar volgens Cisco is ICM makkelijker te besturen en te programmeren, en is de software bovendien goedkoper. ICM is te verkrijgen vanaf vijftigduizend dollar, terwijl de traditionele ACD's vele malen duurder zijn bij aanschaf.
Toch wijzen analisten erop dat de IP call-routing applicaties van Cisco en andere leveranciers nog niet hebben bewezen even betrouwbaar te zijn als de vertrouwde ACD's. De robuustheid van de software moet volgens de analisten nog blijken.
Cisco's ICM kan worden geïntegreerd met traditionele crcuit-gebaseerde PBX of met Cisco's Call Manager software, dat de traditionele PBX vervangt.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2001-08-07T00:00:00.000Z Marten Dijkstra
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.