Microsoft: Snelle groei MSN-sites

Het onlineverkeer op de MSN-websites groeit sneller dan bij de concurrentie, zo concludeert Microsoft op basis van cijfers van Jupiter Media Metrix.

In januari nam het online verkeer op het belangrijkste MSN-portaal volgens Microsoft toe met 6 procent. Voor Yahoo werd een groei gemeten van 5 procent en het internetportaal van America Online, onderdeel van het AOL Time Warner, ontving 4 procent meer bezoekers.
 
Sinds het leeglopen van de internetballon, maken Microsoft, Yahoo en America Online de dienst uit in de sector voor internetportalen voor consumenten. Microsoft wil nu bekijken of het via de levering van specifieke content, voor sommige exclusieve informatie een toegangsprijs kan vragen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Nieuwsbrief

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van het laatste ict-nieuws, trends en ontwikkelingen? Abonneer je dan op onze gratis nieuwsbrief.

Vul een geldig e-mailadres in

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2002-02-20T00:00:00.000Z Marten Dijkstra
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.