Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Atos levert Store of the Future

Atos levert Store of the Future

06 juni 2016 - 13:413 minuten leestijdAchtergrondInnovatie & Transformatie
externe partij
externe partij

De combinatie van on-line and off-line shoppen wordt werkelijkheid in de ‘Store of the Future’ die Atos heeft ontwikkeld samen met het partner eco-systeem. ING biedt als pionier een flagship store voor een geheel vernieuwende omni-channel klanten ervaring. Door fysieke touchpoints biedt ING zijn klanten een zeer persoonlijke en uiterst digitale ervaring waarin snellere bediening en een verrijkt betaal- en product aanbod voorop staan.

Bedrijven streven naar het bieden van een betere klantervaring, het maximaliseren van de waarde en het versterken van tevredenheid. Hoe? Door elk moment van interactie zeer persoonlijk en uiterst Digital te maken.

Wat is de Store of the Future?

De combinatie van online and offline shoppen wordt werkelijkheid in de ‘Store of the Future’. ING is als eerste klant een pilot met Atos gestart en biedt als pionier in de bankenwereld een flagship store voor een geheel vernieuwende omni-channel klanten ervaring. Door fysieke touchpoints biedt ING klanten én personeel een persoonlijke en uiterst digitale ervaring waarin gemak, snellere bediening en een verrijkt betaal- en product aanbod voorop staan.

De belangrijkste veranderingen zijn verrijkte shopping ervaring, verbeterde service (door vereenvoudigde toegang tot informatie en maken van vergelijking tussen producten), meer product aanbod (door e-commerce toe te voegen aan fysieke product presentatie) en beter product display.

Atos heeft samen met partners – Samsung, Cisco, Inventia, Strands, Prega, Prestop – naar eigen zeggen een fris en ‘klaar voor de toekomst’ Store -concept gebouwd.

Bouwstenen

Verschillende technologische componenten worden ‘gemengd & afgestemd’ om flexibele oplossingen te bieden. Bedrijven kunnen de Store ‘fine-tunen’ om precies de juiste snaar te raken en in te spelen op de lokale behoeften. Het ontwerp is gebaseerd op het Atos motto ‘Let op, geef aandacht en maak het persoonlijk’. Dit kan door het juist inzetten van information gegevens analytics (ida) .

Atos combineert zijn eigen expertise met partner technologieën en duidelijke analyse van klanten, concurrenten en gedragsmatige trends om een nieuw soort van Store-concept te creëren dat evolueert met de markt. Met als uitgangspunt: maximale customer intimacy en maximale digitalisering te leveren.

Ervaring van ING

Johan Caals, hoofd human channels bij ING in België zegt het volgende: ‘Terugkijkend op 2015 leerden we Atos kennen op een compleet andere manier. Sinds lange tijd was Atos de infrastructuur provider bij ING en werd het gezien als pure it-provider . De Innovation POC’s die werden uitgevoerd in ons Branch-netwerk, ondersteund, gefaciliteerd en georganiseerd door Atos was een uitstekende ervaring . We ervaren Atos als business partner. Ze ontwerpen de Klant Journeys samen met onze commerciële kantoormedewerkers en helpen ons om de technologie te benutten bij het verbeteren van de klant-ervaring in de ING ‘human touch points’. Ook de Atos ‘Branch of the Future ‘ demo ’s op onze ‘senior management business’-dagen, werden zeer goed ontvangen. We zien Atos nu zeker als een sparringpartner in onze zoektocht voor het verbeteren van de digitale en zeer persoonlijke interactie tussen onze klanten en onze commerciële medewerkers.’

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Conscia neemt Open Line over, 6,1 miljoen voor 3d-oplossing tandenknarsen (en meer)

    OpinieSecurity & Awareness

    Over post-quantum security (en waarom je nú moet handelen)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: 15 miljoen voor QuiX Quantum, NTT Data met Eurofiber in 5G-zee (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    RIVM moet grip houden op doorontwikkeling Praeventis  

    TNO
    ActueelInnovatie & Transformatie

    TNO: zonder megaclusters geen nieuwe ASML

    MagazineInnovatie & Transformatie

    Spoelstra Spreekt: Onzekere inkoper

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs