Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mediabureau One Media maakt adverteerders slimmer

Dit artikel delen:

Het lijkt tijdens de Corona crisis onwaarschijnlijk, maar ook in de reclame markt worden nog nieuwe initiatieven gestart. Marketing, reclame en mediabureau One Media is zo’n voorbeeld van een reclamebedrijf dat media adviezen gaat geven aan bedrijven in het middensegment.

Volgens One Media weten veel kleinere bedrijven niet altijd goed hoe en welke media voor hen betaalbaar en dus bereikbaar zijn. Zo denkt men maar al te vaak dat televisiereclame alleen betaalbaar is voor grote A-merken, terwijl dat lang niet altijd het geval hoeft te zijn. Hetzelfde geldt voor radiocommercials die eigenlijk voor ieder budget wel bereikbaar zijn. Op het gebied van online marketing kan gebruik gemaakt worden voor slimme online tools die als SaaS oplossingen gretig aftrek vinden. Voor offline marketing ligt dit anders, vooral omdat deze markt behoorlijk versnipperd is. Dit is dan ook het gat waar One Media inspringt.

Anders dan andere full service mediabureaus

Volgens Olivier van Dam (strategy lead bij One Media) is de manier van denken bij andere full service mediabureaus waardoor men goedkoper kan werken. Van Dam: “Grote merken willen heel graag iedere keer nieuws dat op een grote wijze wordt gebracht. Dat is mooi, maar ook erg duur. Wij werken alleen met bewezen effectieve en betaalbare reclame formats. We vinden het wiel dus niet uit, maar kiezen steeds het juiste vliegwiel die past bij de ondernemer en zorgt voor extra omzet.”

Amsterdams media bureau denkt out-of-the-box

Ook kunnen offline media volgens het Amsterdamse media bureau vaak veel slimmer worden ingezet. Denk bijvoorbeeld aan radioreclame. Van Dam: i“Niet zelden kunnen wij een reclameboodschap verpakken in een radiocommercial van slechts 5 seconden. Aangezien vele radiocommercials nog standaard 20 seconden worden gemaakt, kunnen wij alleen hierom al effectiever zijn met een directe besparing van 75% in reclame budget. Bovendien werken 5 seconden in onze beleving veel beter dan die slepende 20 seconden commercials die bijna niet opvalt in een overvol reclameblok. Dit is nog maar één simpel voorbeeld van dingen die wij met ons bureau slimmer denken te kunnen doen.

Contact voor gratis telefonisch media advies

Wie meer wil weten over de mogelijkheden kan een vrijblijvend kort telefonisch media advies verkrijgen via het onderstaande telefoonnummer. Zo kunnen bedrijven op een sympathieke manier ontdekken of er een klik is, en te zien of Mediabureau One Media ideeën heeft die aansluiten bij jouw bedrijf. 

  • One Media Contact
  • Lootsstraat 26H
  • 1053NZ Amsterdam
  • Telefoon: 020 210 1770
  • Email: info@onemedia.nl
  • Website: https://onemedia.nl
x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-07-09T11:57:27.000Z One Media Agency
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.