Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Colt introduceert INteractiv Call Suite Solution

22 september 2015 - 08:50ActueelCloud & InfrastructuurColt
externe partij
externe partij

Colt heeft de beschikbaarheid van de Colt INteractiv Call Suite Solution uitgebreid naar 13 West-Europese landen. Het komt daarmee tegemoet aan de groeiende vraag van multinationals die hun klantenservice in uiteenlopende markten willen optimaliseren.

Deze cloud-gebaseerde diensten voor klantcontact — met niet-geografische telefoonnummers die naar een virtueel contactcenter leiden — stellen bedrijven in staat om telefoongesprekken van klanten effectiever af te handelen, via elk type apparaat of kanaal en verspreid over meerdere regio’s.

De Colt INteractiv Call Suite kan worden aangepast aan de specifieke eisen van bedrijven in verticale markten zoals de reisbranche, horeca, e-commercesector, detailhandel en verzekeringswereld. De oplossing is sinds 2011 in Zuid-Europese landen beschikbaar en wordt ingezet door bedrijven als Europcar, Office Depot en Louvres Hotels ter ondersteuning van hun klantenservice.

De belangrijkste voordelen van de Colt INteractiv Call Suite zijn verbeterde productiviteit van contactcenters, lagere kosten en verbeterd klantenbehoud. Bedrijven kunnen kiezen uit een complete reeks van functies en mogelijkheden om een oplossing samen te stellen die optimaal op hun behoeften aansluit. De Colt INteractiv Call Suite omvat drie componenten:

Call Flow stelt bedrijven in staat om alle inkomende gesprekken naar hun contactcenters te kwalificeren en biedt geavanceerde interactive voice response (IVR)-mogelijkheden, distributie van gesprekken tussen geografische regio’s, routering van gesprekken en gesprekswachtrijen.

Call Contact is een virtueel contactcenter dat klanten toegang biedt tot alle functies van een hoogwaardig callcenter op locatie.

Call Stats zijn real-time en historische statistieken voor al het inkomende gespreksverkeer, zodat bedrijven de kwaliteit van hun klantenservice kunnen bewaken.

Het pan-Europese netwerk van Colt vormt de pijler van deze diensten. Colt verzorgt daarnaast het onderhoud en de technische ondersteuning voor de dienst. Een professional services-team ontwikkelt Colt IN Services-pakketten op maat om in de specifieke wensen en behoeften van klanten te voorzien.

Meer over

TelecomUniversal Communications

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Een echte geïntegreerde AI oplossing

    Efficiëntie door een geïntegreerde AI oplossing met Mobile XL Mobile XL helpt organisaties bij het toepassen van AI binnen hun...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Inge Koopmans directeur datacenter Belastingdienst

    Overname Samenwerken Fusie
    Cloud & Infrastructuur

    Kort: Nederlandse overnames, veel erkenning door Microsoft (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Verkoop van Solvinity aan Kyndryl valt slecht bij Nederlandse overheid

    Data & AI

    Intelligentie naar de rand

    datacenter
    Data & AI

    Kort: CO2-rapporten belemmeren verduurzaming datacenters, Nexperia mag weer (en meer)

    Security & Awareness

    Siam in de praktijk: 4 valkuilen (én oplossingen)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs