Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.
IFS Field Service Management geschikt voor IoT

IFS Field Service Management geschikt voor IoT

25 april 20173 minuten leestijdCloud & Infrastructuur

IFS lanceert belangrijke updates voor IFS Field Service Management. Nieuwe versie van IFS Field Service Management™ biedt ingebouwde integratie met IFS IoT Business Connector™ en een sterk verbeterde gebruikerservaring.

Nieuwe versie van IFS Field Service Management™ biedt ingebouwde integratie met IFS IoT Business Connector™ en een sterk verbeterde gebruikerservaring

IFS lanceert belangrijke updates voor IFS Field Service Management.

De nieuwste versie van IFS Field Service Management (versie 5.7) is nu beschikbaar en biedt de volgende innovaties:

Ingebouwde mogelijkheden voor Internet of Things – De nieuwe versie biedt ingebouwde integratie met de IFS IoT Business Connector. Hiermee profiteren bedrijven van Internet of Things (IoT) voor het analyseren van data vanuit aangesloten machines en apparaten. De geanalyseerde gegevens zijn automatisch om te zetten naar (voorspellende) acties, die de serviceniveaus verhogen en kosten verlagen.

Betere gebruikerservaring – De oplossing heeft een totaal vernieuwde look & feel en biedt een moderne en intuïtieve werkomgeving, waarin met IFS Lobby realtime operationele data visueel wordt weergegeven. De nieuwe gebruikersinterface zorgt voor meer gebruiksgemak, betere configuratiemogelijkheden, soepelere workflows en standaard-integratie met Microsoft Skype for Business.

Meer functionaliteit – IFS heeft verder geïnvesteerd in het ondersteunen van de servicemedewerker. De oplossing heeft meer mogelijkheden op het gebied van distributie, voorraadbeheer, inkoop, service-“bills of material” en het onderhouden van productstructuren. Daarnaast zijn enkele workflows toegevoegd voor gedeelde of teamtaken en het opvragen van offertes voor onderdelen, goederen of diensten via mobiele apparaten.

Intelligente field service – IFS heeft veel aandacht besteed aan het verbeteren van de intelligentie binnen de oplossing. Dat geldt voor het automatiseren van de werkstatus via geo codering, het intelligent en geautomatiseerd identificeren van taken en oplossingen tot aan het geautomatiseerd leveren van relevante informatie gedurende het gehele service delivery-proces.

Regelmatige updates via nieuw supportmodel – Nieuw in IFS Field Service Management 5.7 is een supportmodel op basis van kwartaalupdates van de software. Klanten hoeven geen servicepacks meer te implementeren. Met deze kwartaalupdates beschikken zij altijd over de nieuwste uitbreidingen. Verder zijn ook uitbreidingen doorgevoerd die de total cost of ownership voor de klant verder verlagen.

“Veranderingen in de technologie zijn van invloed op nagenoeg ieder bedrijfsproces, waaronder field service management. IFS loopt wat dat betreft voorop”, zegt Ralph Rio, Vice President Enterprise Software bij de ARC Advisory Group. “IFS FSM biedt een complete set van functionaliteiten voor het optimaal inzetten van mensen en middelen in de servicecyclus. Door IoT-mogelijkheden toe te voegen aan IFS FSM 5.7 kan een serviceafdeling nog proactiever reageren op problemen voor deze tot serieuze uitval leiden, met alle gevolgen van dien voor de bedrijfsvoering en de veiligheid.”

Mark Brewer, Industry Director Service bij IFS: “Wij zijn enthousiast over deze lancering van de nieuwe versie. Dit onderstreept onze claim dat we de meest complete Field Service Management-oplossing in de markt bieden. Field service is een gebied waar echt geprofiteerd kan worden van Internet of Things. De integratie met IFS IoT Business Connector biedt nieuwe mogelijkheden voor klanten voor voorspellend en geoptimaliseerd servicemanagement. Field service management is een strategisch investeringsgebied voor ons. We kijken er dan ook naar uit om deze innovaties voort te zetten en klanten te helpen bij het benutten van de nieuwste technologieën.”

Meer informatie is beschikbaar op www.ifsworld.com/corp/industries/service-providers/.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU/e vervangt vpn en voegt mfa toe na cyberaanval

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs