Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.
MAF ICIMS lanceert System en Call Detail Monitor

MAF ICIMS lanceert System en Call Detail Monitor

2 mei 2017Cloud & Infrastructuur

MAF InfoCom™ voegt Skype for Business “System Monitors” en “Call Detail Monitor” features toe aan haar recentelijk gelanceerde MAF ICIMS™ V3.

MAF InfoCom voegt weer een hele mooie feature toe aan haar recentelijke gelanceerde Versie 3 van MAF ICIMS™, de succesvolle rapportage- en analyse oplossing voor Skype for Business en Unified Communications, Europa’s best verkochte rapportage oplossing voor Skype for Business.

De feature bevat de Call Detail Monitor. Via deze tool krijgt de gebruiker uitgebreide informatie over welk apparaat is gebruikt voor het gesprek en de kwaliteit van ieder individueel gesprek. “Dit maakt het de perfecte tool voor het bewaking van de gesprekskwaliteit en trouble shooting voor Skype for Business. Het betreft een aanvulling op de System Monitors die in de eerder gelanceerde versie 3- zijn opgenomen”, aldus Frank Looijesteijn, ceo en oprichter van MAF InfoCom™.

Welke details worden zichtbaar vanuit Skype for Business gesprekken? Bijvoorbeeld ‘van en naar’ inclusief naam, functie, afdeling, toestel, cliënttype en locatie. Er wordt een overzicht van het gesprek getoond inclusief Skype for Business service type (Audio, Video, Conf, IM), tijd van gesprek, wachttijd, gespreksduur, gesprektype (geslaagd/mislukt), gesprekskwaliteit (goed of slecht) en details over het afsluiten van de verbinding. Verder is er een landkaart met de geografische locaties van alle oproepen (call legs).

“Al met al”, sluit Frank af, “een zeer uitgebreide en handige feature voor elke organisatie die Skype for Business gebruikt.”

MAF InfoCom™ is een toonaangevende innovatieve technologie provider met bijna 20 jaar ervaring in het leveren van producten en diensten voor Monitoring, Analyse, Rapportage en Recording van telefonie en Unified Communications en heeft installaties in meer dan 50 landen, variërend van SME tot wereldwijde multinationals.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs