Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Autonomy divisie introduceert real-time eLearning-oplossing voor contactcenters

02 augustus 2006 - 10:53ActueelGovernance & PrivacyAutonomy

etalk, een divisie van Autonomy en leverancier van opname- en analyseoplossingen voor contactcenters, annonceert Qfiniti Expert 3.0 voor eLearning ten behoeve van contactcenter agents. Qfiniti Expert biedt een intelligent online trainingsprogramma en automatiseert daarmee de training van de agents. Qfiniti Expert gaat een stap verder dan traditionele trainingen en biedt de mogelijkheid om real-time, tijdens interacties met klanten, trainingsmateriaal te raadplegen.

Gebruikers van Qfiniti Expert beschikken over de juiste tools om nieuwe concepten te leren terwijl zij achter hun desk zitten. Ook hebben zij toegang tot dit materiaal tijdens telefoongesprekken, het beantwoorden van emails en chats. Dit kan belangrijk zijn wanneer bedrijfsinformatie door het contactcenter gecommuniceerd wordt. Bij het afhandelen van klantvragen is het noodzakelijk om complexe financiële- of productinformatie veelvuldig te raadplegen. Door de retrieval functionaliteiten voor ongestructureerde informatie, kunnen de agents snel de juiste trainingsinformatie op het juiste moment terugvinden.

Victor Cohen, General Manager bij Autonomy Benelux en Scandinavië: “Alle divisies van Autonomy leveren intelligente oplossingen voor het beheer van digitale data, zo ook etalk. Bij traditionele eLearning systemen voor contactcenter agents zijn de trainingsresultaten na afronding van de training vaak niet meer toegankelijk. Qfiniti Expert biedt de mogelijkheid om tijdens een call trainingmateriaal nogmaals te bekijken.”

De online training van Qfiniti Expert kan significante kostenbesparing opleveren doordat agents productiever zijn dan bij klassikale trainingen. Een eerder dit jaar uitgevoerd ROI-onderzoek van etalk wijst uit dat trainingen uitgevoerd met Qfiniti Expert leiden tot een afname in trainingstijd van 50%.*

Qfiniti Expert is onderdeel van de Qfiniti Enterprise suite en werkt gelijktijdig met andere modules om klanten voortdurend uitstekend van dienst te kunnen zijn. Naast trainingsmateriaal kunnen de agents opgenomen calls met aanbevelingen, de beoordeling van supervisors en klanttevredenheidsonderzoeken bekijken. Qfiniti Enterprise biedt kwaliteitsmonitoring, evaluatie en training van agents, klanttevredenheidsonderzoek, performance management en geavanceerde spraakanalyses in één enkele interface.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Overheid

    Staatssecretaris maakt draai: DigiD wél kwetsbaar door Amerikaanse wetgeving

    Overheid

    Adviescollege ICT-toetsing hekelt plannen Sociale Verzekeringsbank

    Governance & Privacy

    Kabinet zet mes in 500 regels: eerste 218 al geselecteerd 

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    Mitz sprong in het diepe cloud 'Trust Us'
    Governance & Privacy

    Kort: Ondanks risico’s toch meer apotheken bij Mitz, Frontria tegen fake news door ai (en meer)

    eEvidence shoot first
    Governance & Privacy

    eEvidence: goodbye privacy, vaarwel digitale soevereiniteit

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs