Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Het kanaal is speciaal

25 augustus 2006 - 10:20ActueelInnovatie & TransformatieGalaxy Group
Redactie Computable
Redactie Computable

Telecomproviders zijn meesters in het aanbieden van grote volumes standaardproducten en -services. Ook over de verwerking van enorme hoeveelheden standaardabonnementen hoef je ze helemaal niets te vertellen. Maar helaas is mobiliteit verre van standaard. Mobiliteit staat voor flexibiliteit en dat betekent afwijkende behoeften per klantgroep of zelfs per klant. En daar wringt voor operators de schoen. Ze zijn goed en efficiënt georganiseerd, maar nauwelijks ingericht op de concrete invulling van specifieke eisen van uiteenlopende klanten. Die eisen zijn in de loop der tijd niet alleen steeds hoger geworden. De zakelijk markt wil vooral service en producten ‘op maat’.

Al deze eisen zijn niet meer in te vullen door één partij. Alleen als zelfstandige specialisten hun krachten bundelen, kunnen ze tegemoetkomen aan de eisen van vandaag. Zo’n netwerk van samenwerkende telecom-resellers – voor inbouw, dataconnectiviteit, vaste en mobiele telefonie, logistiek en distributie van toestellen en andere apparatuur – lijkt revolutionair, maar is het niet. U geeft de verbouwing van uw huis toch ook in handen van een hoofdaannemer. Hij is uw aanspreekpunt en zorgt ervoor dat alle materialen door een netwerk van stukadoors, elektriciens en schilders verwerkt worden. Welk materiaal hij inkoopt en welke specialisten hij ook inhuurt, de hoofdaannemer is eindverantwoordelijk voor de planning en oplevering.

Als operators doen waar ze goed in zijn – de grote lijnen – en op alle gebieden de krachten bundelen met een netwerk van zelfstandige specialisten, krijgt de klant precies wat hij nodig heeft. Dan is een klant tevreden en blijft hij klant bij provider èn reseller. Want het kanaal is speciaal, maar de klant is natuurlijk nòg specialer.

Job Kunst
Managing Director Galaxy Group

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    OpinieSoftware & Development

    Softwareontwikkeling: tijdperk van óf kopen óf bouwen is voorbij

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Stem nu voor de Computable Awards 2025!

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    ActueelCarrière

    Kort: Asus vangt bot bij rechter om thuiswerken, 145,5 miljoen EU-subsidie voor cyberbeveiliging (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs