Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Deloitte en salesforce.com in strategische alliantie

14 februari 2007 - 10:29ActueelData & AIDeloitteSalesforce
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Leverancier van on-demand business diensten Salesforce.com en Deloitte Consulting gaan samen on-demand customer relationship management (crm) en andere zakelijke applicaties – ontwikkeld op het Apex on-demand platform – aanbieden.

Salesforce.com en Deloitte Consulting zullen respectievelijk zakelijke en technische producten en ondersteunende diensten bieden om organisaties te helpen bij het implementeren van hun crm-oplossingen. Als onderdeel van de strategische alliantie zal Deloitte Consulting de crm-suite van salesforce.com opnemen in het bestaande consultancy-aanbod.

Deloitte Consulting heeft meer dan 3500 mensen in dienst die branchespecifieke crm-kennis, ervaring met crm-bedrijfsprocessen of ervaring met on-demand, multi-tenant crm-technologie hebben. Hiermee levert het bedrijf crm-gerelateerde diensten in alle grote markten en branches. Deloitte Consulting heeft zichzelf onderscheiden in de crm-markt met een geïntegreerd serviceaanbod dat klanten helpt bij de implementatie van een end-to-end oplossing. Deloitte Consulting's Customer Transformation Offering biedt bedrijven een raamwerk voor het toepassen van strategische, procesmatige, technologische en operationele diensten voor marketing-, sales- en servicedoeleinden.

"'s Werelds grootste bedrijven beginnen door te krijgen dat zij ook deel kunnen uitmaken van het on-demand succes", zegt Bobby Napiltonia, senior vice president, worldwide channels and alliances, salesforce.com. "Met Salesforce Winter '07 en het Apex-platform kunnen bedrijven de voordelen van on-demand uitbreiden naar ieder bedrijfsonderdeel. Onze samenwerking met Deloitte zal ondernemingen het vertrouwen geven om applicaties te ontwikkelen, aan te passen en te integreren met de hulp van consultants die zij kennen en vertrouwen."

"Salesforce.com's on-demand model kan grote organisaties helpen bij het benaderen van hun klanten", aldus Paul Clemmons, Deloitte Consulting Principal and Emerging Solutions Leader. "We zien uit naar een nog intensievere samenwerking met salesforce.com om onze klanten te helpen bij het maximaliseren van de resultaten van hun on-demand applicaties. Het Apex-platform van salesforce.com biedt de kans om de voordelen van on-demand te benutten binnen vele aspecten van het bedrijfsleven."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs