Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

T-Mobile introduceert nieuw commissiesysteem

12 juli 2007 - 12:00ActueelCloud & InfrastructuurT-Mobile
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

T-Mobile Netherlands hanteert sinds 2 juli een nieuw commissiemodel voor resellers. De vergoedingen in het nieuwe model zijn afhankelijk van de combinatie van abonnement en handset.

Hiermee zet T-Mobile zich af tegen het weggeven van producten die niets te maken hebben met de communicatiebehoefte van eindgebruikers, zoals televisies en koelkasten.

Niek Jan van Damme, algemeen directeur T-Mobile Nederland: "In tegenstelling tot de huidige abonnement-afhankelijke commissiemodellen, zijn de vergoedingen in het nieuwe model afhankelijk van de combinatie van abonnement en handset. T-Mobile stimuleert hiermee het verdwijnen van subsidies op branchevreemde producten, want in plaats van op tv's en koelkasten richten wij ons, samen met onze dealers, puur op de mobiele communicatiebehoefte van de klant. De klant profiteert van aantrekkelijkere producten en diensten met mobiele telefoons die hier beter bij passen. Hiermee wordt T-Mobile als partner nog aantrekkelijker voor dealers en klanten. Bovendien beïnvloedt deze aanpak de klantwaarde en -loyaliteit positief. Tegelijkertijd biedt het ons mogelijkheden om in nieuwe diensten te investeren en deze te introduceren."

Nauwe samenwerking met dealers
T-Mobile zegt al maanden voor de ingangsdatum in contact te zijn geweest met zijn resellers over de voorbereiding op en invoering van het nieuwe commissiemodel. Het nieuwe model vergt van de dealers een aanpassing in de systemen, waarbij T-Mobile zegt maximale ondersteuning te zullen bieden. De resellers die nog niet honderd procent operationeel zijn, werken nu met een tijdelijke oplossing .

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelOverheid

    KPN en Thales bouwen soevereine cloud voor Defensie

    Storagebeheer management
    OpinieData & AI

    Vraag naar Europese storage stijgt

    ActueelSoftware & Development

    Kort: Elastique op Sri Lankaans avontuur, Panasonic helpt The AA, Main koopt Carwise-duo (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nederlandse bedrijven nog niet kansloos om EU-gelden cloud en ai  

    AchtergrondWerkplek & Beheer

    Pax8 schudt met cloud-marktplaats de distributiewereld op

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs