Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

NEC Philips introduceert Business ConneCT 3.0

27 september 2007 - 09:45ActueelCloud & InfrastructuurNEC Nederland BV

NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) introduceert een nieuwe versie van zijn Business ConneCT suite voor iS3000, 2000 IPS en UNIVERGE SV7000 communicatiesystemen. Met functies zoals desktoptelefoon, uitgebreide telefoongids, pc-gebaseerde operator, een contactcenter, geïntegreerde voicemail en aanwezigheidsmanagement, verbetert Business ConneCT 3.0 het contact met klanten en vergroot het de bereikbaarheid van medewerkers.

Business ConneCT groepeert functies in gebruikersrollen die overeenkomen met de rollen die kantoormedewerkers innemen tijdens hun dagelijkse communicatie: operator, medewerker of contactcenter agent en de ondersteunende rollen van supervisor en beheerder. Business ConneCT stelt medewerkers in staat verschillende gebruikersrollen aan te nemen en hier moeiteloos tussen te kunnen schakelen. Dit maakt het mogelijk om een flexibele organisatie te creëren waarin medewerkers inspringen als extra operator of contactcenter medewerker om oproepen af te handelen tijdens de piekuren.

"Met geïntegreerde functies voor medewerker, contactcenter agent en operator garandeert Business ConneCT dat elke klantenoproep bij de juiste persoon terechtkomt; de eerste keer en altijd," aldus Peter Grothauzen, Product Marketing Manager bij NEC Philips Unified Solutions. "Elke medewerker, waar hij of zij zich ook bevindt, kan optreden als operator of virtuele contactcenter medewerker en tegelijk aan zijn of haar andere taken verder werken."

Business ConneCT geeft medewerkers controle over de manier en het tijdstip waarop ze worden gecontacteerd, op kantoor, thuis of onderweg. Op die manier kunnen operators, contactcenter agenten en andere medewerkers hun verantwoordelijkheden combineren en uitwisselen om zo een efficiënte workflow te creëren.

Business ConneCT 3.0 is nu verkrijgbaar op NEC Philips' iS3000, 2000 IPS en SV7000 platforms, en ondersteunt zowel IP als TDM verbindingen. De applicatie is eenvoudig en rendabel inzetbaar. De drie gebruiksgroepen – medewerker, operator en contactcenter agent- gebruiken één server, één database, één installatiepunt en één gebruikersinterface.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    Open Webconcept levert AI-oplossing vo...

    Hoe bescherm je persoonsgegevens in documenten die je als overheid wil delen of hergebruiken? Het project ‘Anonimiseren met LLM’ –...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Philipp Strasmann Cybersecurity
    Security & Awareness

    De onvermijdelijke verschuiving naar preëmptieve cyberbeveiliging

    TPU
    Data & AI

    Kort: Google en Anthropic in tpu-deal van vele miljarden, Clippy is Back! (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Personeelskosten en cloudgebruik drijven ict-kosten gemeenten op

    OpenAI atlas
    Data & AI

    Hello Atlas, bye bye Chrome?

    Cloud & Infrastructuur

    Chipconflict tussen Nederland en China legt VW-fabrieken lam

    Cloud & Infrastructuur

    Checklist overstappen naar Europese cloudomgeving

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs