Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

NEC Philips introduceert Business ConneCT 3.0

27 september 2007 - 09:45ActueelCloud & InfrastructuurNEC Nederland BV

NEC Philips Unified Solutions (NEC Philips) introduceert een nieuwe versie van zijn Business ConneCT suite voor iS3000, 2000 IPS en UNIVERGE SV7000 communicatiesystemen. Met functies zoals desktoptelefoon, uitgebreide telefoongids, pc-gebaseerde operator, een contactcenter, geïntegreerde voicemail en aanwezigheidsmanagement, verbetert Business ConneCT 3.0 het contact met klanten en vergroot het de bereikbaarheid van medewerkers.

Business ConneCT groepeert functies in gebruikersrollen die overeenkomen met de rollen die kantoormedewerkers innemen tijdens hun dagelijkse communicatie: operator, medewerker of contactcenter agent en de ondersteunende rollen van supervisor en beheerder. Business ConneCT stelt medewerkers in staat verschillende gebruikersrollen aan te nemen en hier moeiteloos tussen te kunnen schakelen. Dit maakt het mogelijk om een flexibele organisatie te creëren waarin medewerkers inspringen als extra operator of contactcenter medewerker om oproepen af te handelen tijdens de piekuren.

"Met geïntegreerde functies voor medewerker, contactcenter agent en operator garandeert Business ConneCT dat elke klantenoproep bij de juiste persoon terechtkomt; de eerste keer en altijd," aldus Peter Grothauzen, Product Marketing Manager bij NEC Philips Unified Solutions. "Elke medewerker, waar hij of zij zich ook bevindt, kan optreden als operator of virtuele contactcenter medewerker en tegelijk aan zijn of haar andere taken verder werken."

Business ConneCT geeft medewerkers controle over de manier en het tijdstip waarop ze worden gecontacteerd, op kantoor, thuis of onderweg. Op die manier kunnen operators, contactcenter agenten en andere medewerkers hun verantwoordelijkheden combineren en uitwisselen om zo een efficiënte workflow te creëren.

Business ConneCT 3.0 is nu verkrijgbaar op NEC Philips' iS3000, 2000 IPS en SV7000 platforms, en ondersteunt zowel IP als TDM verbindingen. De applicatie is eenvoudig en rendabel inzetbaar. De drie gebruiksgroepen – medewerker, operator en contactcenter agent- gebruiken één server, één database, één installatiepunt en één gebruikersinterface.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    stijging
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Jaarcijfers: Schuberg Philis verdubbelt nettowinst

    ActueelWerkplek & Beheer

    BBTG neemt OGD ict-diensten over

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Ai en digitale soevereiniteit geven harde schijf een tweede adem

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    AcICT: Digitaliseringsstrategie is uitvoerbaar, mits focus en regie verbeteren

    AchtergrondData & AI

    Fokken met data

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Introductie van sase in het netwerk: eenvoudiger beheer en lagere kosten

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    Private AI helpt gemeenten met vertrou...

    In een tijd waarin gemeenten geconfronteerd worden met groeiende verwachtingen van burgers, toenemende wet- en regelgeving en druk op budgetten,...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs