Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

SAS en DDMS optimaliseren marketingcampagnes

04 oktober 2007 - 13:54ActueelSoftware & DevelopmentSAS

SAS, leverancier van business intelligence-software, en marketingadviesbureau DDMS hebben een overeenkomst gesloten voor de inzet van SAS customer intelligence-oplossingen voor klanten van DDMS.

SAS customer intelligence-oplossingen zijn toonaangevend in het diepgaand analyseren van klantgegevens en het voorspellen van toekomstig klantgedrag. Niet elke organisatie heeft echter de behoefte aan een permanente database marketing analyse afdeling, of beschikt daarvoor niet over voldoende kennis, infrastructuur en/of capaciteit. DDMS biedt deze organisaties vanuit een brede ervaring dé oplossing. Zo kunnen ondernemingen die niet zelf over SAS beschikken, toch profiteren van de kracht van zeer geavanceerde data-analyse tools.

De analisten en databasemarketeers van DDMS zijn zeer ervaren in het analyseren en interpreteren van klantgegevens uit complexe databases in diverse sectoren. De combinatie van DDMS en SAS, expert op het gebied van data-analyse software, biedt marketing gedreven ondernemingen – die niet over een eigen marketing database analyse afdeling beschikken – daarmee een schaalbare oplossing volgens de hoogste in de markt verkrijgbare standaard.

Algemeen directeur DDMS, Robert Feltzer, zegt: "De partnership met SAS zorgt ervoor dat onze analisten sneller en flexibeler op klantwensen in kunnen gaan. In ons werkgebied roept het verkregen inzicht vaak op tot nog diepgaandere analyses of uitsplitsing van gegevens naar verschillende segmenten of doelgroepen. Door de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van de SAS software kunnen we daar zeer adequaat op inspelen. Onze opdrachtgevers profiteren hiervan doordat zij snel over het gewenste inzicht kunnen beschikken en wij efficiënt voor hen kunnen werken."

Marcel van der Marck, Business Development Manager Customer Intelligence van SAS Nederland, voegt toe: "DDMS is een vooraanstaand marketingadviesbureau met een mooi klantportfolio. We zijn trots op het feit dat het bureau SAS inzet om haar dienstverlening te verbeteren en uit te bouwen. Door samen te werken met DDMS, kunnen innovatieve spelers in de markt hun marketingcampagnes verder optimaliseren".

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    test
    Innovatie & Transformatie

    Van interne tests naar succesvol extern gebruik

    Data & AI

    Nvidia stopt Synopsys van Aart de Geus twee miljard toe

    Cloud & Infrastructuur

    Bird ziet af van overnamebod CM.com

    Software & Development

    Airbus maant: 6.000 A320’s direct aan de grond wegens kritieke softwarefout

    Vissen, hengel
    Innovatie & Transformatie

    Alle 13 goed!

    Overheid

    TU Delft en Argaleo ontwikkelen evacuatietool voor Zeeland

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs