Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

SAS en DDMS optimaliseren marketingcampagnes

04 oktober 2007 - 13:54ActueelSoftware & DevelopmentSAS

SAS, leverancier van business intelligence-software, en marketingadviesbureau DDMS hebben een overeenkomst gesloten voor de inzet van SAS customer intelligence-oplossingen voor klanten van DDMS.

SAS customer intelligence-oplossingen zijn toonaangevend in het diepgaand analyseren van klantgegevens en het voorspellen van toekomstig klantgedrag. Niet elke organisatie heeft echter de behoefte aan een permanente database marketing analyse afdeling, of beschikt daarvoor niet over voldoende kennis, infrastructuur en/of capaciteit. DDMS biedt deze organisaties vanuit een brede ervaring dé oplossing. Zo kunnen ondernemingen die niet zelf over SAS beschikken, toch profiteren van de kracht van zeer geavanceerde data-analyse tools.

De analisten en databasemarketeers van DDMS zijn zeer ervaren in het analyseren en interpreteren van klantgegevens uit complexe databases in diverse sectoren. De combinatie van DDMS en SAS, expert op het gebied van data-analyse software, biedt marketing gedreven ondernemingen – die niet over een eigen marketing database analyse afdeling beschikken – daarmee een schaalbare oplossing volgens de hoogste in de markt verkrijgbare standaard.

Algemeen directeur DDMS, Robert Feltzer, zegt: "De partnership met SAS zorgt ervoor dat onze analisten sneller en flexibeler op klantwensen in kunnen gaan. In ons werkgebied roept het verkregen inzicht vaak op tot nog diepgaandere analyses of uitsplitsing van gegevens naar verschillende segmenten of doelgroepen. Door de snelheid en gebruiksvriendelijkheid van de SAS software kunnen we daar zeer adequaat op inspelen. Onze opdrachtgevers profiteren hiervan doordat zij snel over het gewenste inzicht kunnen beschikken en wij efficiënt voor hen kunnen werken."

Marcel van der Marck, Business Development Manager Customer Intelligence van SAS Nederland, voegt toe: "DDMS is een vooraanstaand marketingadviesbureau met een mooi klantportfolio. We zijn trots op het feit dat het bureau SAS inzet om haar dienstverlening te verbeteren en uit te bouwen. Door samen te werken met DDMS, kunnen innovatieve spelers in de markt hun marketingcampagnes verder optimaliseren".

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    basic
    ActueelSoftware & Development

    Kort: Back to basic!

    lek muur dam
    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: Claude onthoudt langer, lekken groter, de omgekeerde ai-generatiekloof  (en meer)

    ai ontslag banen
    ActueelData & AI

    Kort: China hackt ook Nederland, Moskou beheert Node.js-hulpprogramma, Nvidia groeit hard (en meer)

    AchtergrondCarrière

    Willem van der Poel – Een avonturier in de techniek

    ActueelData & AI

    Ai maakt populaire programmeertalen nog populairder

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs