Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

eGain biedt contact centers gratis klantenservice benchmark analyse aan

23 november 2007 - 06:54ActueelCloud & InfrastructuureGain
Redactie Computable
Redactie Computable

eGain kondigt vandaag aan contact centers een gratis benchmark analyse ter waarde van € 7.000,- te geven. Deze analyse geeft contact centers de kans hun klantenservice onder de loep te nemen en een roadmap te ontwikkelen om hun prestaties te verbeteren.

De benchmark analyse wordt gratis aangeboden. De volgende zaken zullen grondig geëvalueerd worden:

De organisatiedoelstellingen met betrekking tot klantenservice en hoe deze in de strategische business doelstellingen van het bedrijf of de business unit passen.

Gebruik van de beste middelen op het gebied van multichannel klantenservice via meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, chat, internet werkgroepen en – self-service, zoals bepaald door de Global 2000

De hiaten in technologie, processen en mensen, die de organisatie moet adresseren om de klantenservice doelstellingen te behalen.

Eerder dit jaar heeft eGain een benchmarking onderzoek gehouden om binnen een aantal Engelse bedrijven de kwaliteit van de klantenservice te onderzoeken, waarbij de nadruk lag op e-mail klantenservice en internet self-service. Het onderzoek toonde aan dat 44 procent van de grootste bedrijven in Engeland e-mails van klanten negeerde of zelfs geen klantenservice per e-mail aanbood, en dat 57 procent van de bedrijven heel weinig of geen internet self-service had, met als resultaat minder inkomsten en meer ontevreden klanten.

"Het gebrek aan aandacht voor klantenservice is een zorgwekkende trend. Uitgaande van het stijgende volume van de interactie tussen klanten en bedrijven, is deze neergaande spiraal in adequaat reageren op klantvragen en de kwaliteit daarvan schokkend," aldus Andrew Mennie, General Manager en Vice President EMEA eGain. "eGain’s gratis benchmark analyse – zonder verplichtingen- stelt gekwalificeerde bedrijven in de gelegenheid te onderzoeken wat hun huidige status is en een roadmap te ontwikkelen om hun klantenservice en prestaties van het contact center te verbeteren."

Organisaties die geïnteresseerd zijn in dit benchmark analyse aanbod kunnen zich online registreren www.egain.com/benchmark.asp of een e-mail sturen naar benchmarkanalysis@egain.com.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    NIS2: Europese richtlijn maakt cyberse...

    De Europese NIS2-richtlijn zet cybersecurity definitief op de strategische agenda. Organisaties in vitale sectoren krijgen te maken met strengere eisen...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Digitale sector steunt Wennink: knelpunten dringend oplossen

    EDIC EU digitaal
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland voorzitter Europees digitaal consortium Edic

    shutterstock_2613992723 one photo 16x9
    Security & Awareness

    Het nieuwe ransomwarehandboek: ai-gestuurde afpersing en data-first-aanvallen

    Innovatie & Transformatie

    Rapport Wennink pleit voor veel ai, fotonica en halfgeleiders

    Cloud & Infrastructuur

    Event | AWS re:Invent 2025

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs