Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

eGain biedt contact centers gratis klantenservice benchmark analyse aan

23 november 2007 - 06:54ActueelCloud & InfrastructuureGain
Redactie Computable
Redactie Computable

eGain kondigt vandaag aan contact centers een gratis benchmark analyse ter waarde van € 7.000,- te geven. Deze analyse geeft contact centers de kans hun klantenservice onder de loep te nemen en een roadmap te ontwikkelen om hun prestaties te verbeteren.

De benchmark analyse wordt gratis aangeboden. De volgende zaken zullen grondig geëvalueerd worden:

De organisatiedoelstellingen met betrekking tot klantenservice en hoe deze in de strategische business doelstellingen van het bedrijf of de business unit passen.

Gebruik van de beste middelen op het gebied van multichannel klantenservice via meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, chat, internet werkgroepen en – self-service, zoals bepaald door de Global 2000

De hiaten in technologie, processen en mensen, die de organisatie moet adresseren om de klantenservice doelstellingen te behalen.

Eerder dit jaar heeft eGain een benchmarking onderzoek gehouden om binnen een aantal Engelse bedrijven de kwaliteit van de klantenservice te onderzoeken, waarbij de nadruk lag op e-mail klantenservice en internet self-service. Het onderzoek toonde aan dat 44 procent van de grootste bedrijven in Engeland e-mails van klanten negeerde of zelfs geen klantenservice per e-mail aanbood, en dat 57 procent van de bedrijven heel weinig of geen internet self-service had, met als resultaat minder inkomsten en meer ontevreden klanten.

"Het gebrek aan aandacht voor klantenservice is een zorgwekkende trend. Uitgaande van het stijgende volume van de interactie tussen klanten en bedrijven, is deze neergaande spiraal in adequaat reageren op klantvragen en de kwaliteit daarvan schokkend," aldus Andrew Mennie, General Manager en Vice President EMEA eGain. "eGain’s gratis benchmark analyse – zonder verplichtingen- stelt gekwalificeerde bedrijven in de gelegenheid te onderzoeken wat hun huidige status is en een roadmap te ontwikkelen om hun klantenservice en prestaties van het contact center te verbeteren."

Organisaties die geïnteresseerd zijn in dit benchmark analyse aanbod kunnen zich online registreren www.egain.com/benchmark.asp of een e-mail sturen naar benchmarkanalysis@egain.com.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs