Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Click to communicate: zin of onzin?

29 november 2007 - 16:21ChannelCloud & InfrastructuurNEC Nederland BV
Redactie Computable
Redactie Computable

In de continue veranderende zakelijke omgeving van vandaag vraagt elke organisatie zich af hoe efficiënter (minder kosten) en productiever (meer zweet) te kunnen opereren. Onder de druk van de groeiende economie (gelukkig) en toenemende werkdruk (jammer), de mobiliteit van mensen (files) en de behoefte om informatie te delen en uit te wisselen (YouTube), zijn optimale communicatiehulpmiddelen cruciaal. Overal, voor iedereen en op elk moment.

Met deze zin werden tijdens een seminar potentiële klanten getriggerd om na te denken over hoe unified communications al dan niet een zinvolle bijdrage kan leveren binnen de werkomgeving en hoe de medewerkers daarvan kunnen profiteren tijdens hun dagelijkse werkzaamheden. Wat unified communications is? Nou u weet wel, die ‘click’ met de muis en een chatsessie met de collega in het andere kantoor wordt gestart. Of een ‘click’ en de pc-speakers komen tot leven voor een gesprek met de receptioniste. Of ‘click’ en u neemt deel aan een videovergadering. Helemaal mooi is het als er met diezelfde ‘click’ op een telefoonnummer een verbinding wordt opgebouwd tussen mijn oude vertrouwde telefoon en de gekozen persoon.

Heerlijk dat unified communications. Vooral omdat het werkt vanuit alle mogelijke applicaties waaronder Word, Excel, Outlook en Sharepoint. Heeft het zin? Welnee, ik kan er niets mee. ‘Click’ en er is koffie werkt niet. ‘Click’ en mijn werk is af gaat ook al niet en ‘click’ ik ben thuis zonder in de file gestaan te hebben al helemaal niet.

Microsoft heeft zich ‘beperkt’ tot een superhandige communicatieoplossing waarbij gebruikgemaakt wordt van allemedia, zoals instant messaging, e-mail, voicemail, audio en video. Tja, en als dat dan wordt uitgebreid met een naadloze integratie van bijvoorbeeld de telefooncentrale met de bestaande communicatieomgeving, dan geef ik toe: het wordt een mooie zinvolle ‘click’-wereld!

Wim Boom
Vice President Sales & Business Development bij NEC Philips

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Meer spreiding datacenters door knelpunten

    ActueelCarrière

    Kort nieuws: Netcompany verhuist naar de Hofstad, meer omzet Besi, Fugaku snelste super (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs