Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Copaco Nederland introduceert SportSparen

01 februari 2008 - 16:04ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Dit jaar staat in het teken van twee grote sportevenementen: het EK voetbal en de Olympische Spelen. Net als de voetballers en de Olympische sporters, is Copaco Nederland alvast begonnen aan de warming up.

In februari, maart en april 2008 kunnen resellerpartners sparen voor cadeaus waarmee zij het EK en de Olympische Spelen zo comfortabel mogelijk kunnen beleven. Met omzet van de merken HP, Microsoft, Symantec, CA, IBM Software, Kaspersky, Red Hat en Nokia sparen zij onder andere voor LCD-televisies, PerfectDrafts, Fatboys en barbecues.

De Copaco SportSparen actie loopt van 1 februari tot en met 31 augustus 2008 en is verdeeld in drie periodes:
• Februari, maart en april: Warming up!
Klanten sparen voor cadeaus waarmee de sportevenementen zo optimaal mogelijk beleefd worden.
• Mei en juni: Europees Kampioenschap voetbal!
Klanten sparen voor cadeaus die alles te maken hebben met het EK voetbal.
• Juli en augustus: Olympische Spelen!
Klanten sparen voor cadeaus die alles te maken hebben met de Olympische Spelen.

Na iedere periode gaat de teller op nul en kan men opnieuw gaan sparen. De gespaarde punten blijven geldig en kunnen nog tot en met 30 september 2008 worden ingewisseld.

Iwan Kuijpers, directeur van Copaco Nederland, wilde graag een actie in de markt zetten die bij een zo breed mogelijk publiek aanslaat en heeft daarom voor sport als thema gekozen. "Omdat we het belangrijk vinden dat klanten ons ervaren als een one-stop-shopping distributeur, is de actie opgezet vanuit meerdere Business Units. Zo sparen klanten met de aanschaf van hard- en software, services en mobiele telefonie voor dezelfde cadeaus."

Resellers kunnen zich voor de actie aanmelden via www.copaco.nl/sportsparen. Bij iedere duizend euro omzet aan actieproducten van HP, Microsoft, Symantec, CA, IBM Software, Kaspersky, Red Hat en Nokia, ontvangen zij 25 punten. Ook ontvangen zij punten door het volgen van diverse trainingen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs