Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Copaco Nederland introduceert SportSparen

01 februari 2008 - 16:04ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Dit jaar staat in het teken van twee grote sportevenementen: het EK voetbal en de Olympische Spelen. Net als de voetballers en de Olympische sporters, is Copaco Nederland alvast begonnen aan de warming up.

In februari, maart en april 2008 kunnen resellerpartners sparen voor cadeaus waarmee zij het EK en de Olympische Spelen zo comfortabel mogelijk kunnen beleven. Met omzet van de merken HP, Microsoft, Symantec, CA, IBM Software, Kaspersky, Red Hat en Nokia sparen zij onder andere voor LCD-televisies, PerfectDrafts, Fatboys en barbecues.

De Copaco SportSparen actie loopt van 1 februari tot en met 31 augustus 2008 en is verdeeld in drie periodes:
• Februari, maart en april: Warming up!
Klanten sparen voor cadeaus waarmee de sportevenementen zo optimaal mogelijk beleefd worden.
• Mei en juni: Europees Kampioenschap voetbal!
Klanten sparen voor cadeaus die alles te maken hebben met het EK voetbal.
• Juli en augustus: Olympische Spelen!
Klanten sparen voor cadeaus die alles te maken hebben met de Olympische Spelen.

Na iedere periode gaat de teller op nul en kan men opnieuw gaan sparen. De gespaarde punten blijven geldig en kunnen nog tot en met 30 september 2008 worden ingewisseld.

Iwan Kuijpers, directeur van Copaco Nederland, wilde graag een actie in de markt zetten die bij een zo breed mogelijk publiek aanslaat en heeft daarom voor sport als thema gekozen. "Omdat we het belangrijk vinden dat klanten ons ervaren als een one-stop-shopping distributeur, is de actie opgezet vanuit meerdere Business Units. Zo sparen klanten met de aanschaf van hard- en software, services en mobiele telefonie voor dezelfde cadeaus."

Resellers kunnen zich voor de actie aanmelden via www.copaco.nl/sportsparen. Bij iedere duizend euro omzet aan actieproducten van HP, Microsoft, Symantec, CA, IBM Software, Kaspersky, Red Hat en Nokia, ontvangen zij 25 punten. Ook ontvangen zij punten door het volgen van diverse trainingen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Data & AI

    Tomaten-tech

    Nexperia
    Cloud & Infrastructuur

    Chinese eigenaar Wingtech wil controle terug over Nexperia Nijmegen

    Innovatie & Transformatie

    Nieuw Actieprogramma Duurzame Digitalisering

    Carrière

    Computable Awards: de hoogmis van de ict-sector

    Innovatie & Transformatie

    Hulde aan de winnaars van de Computable Awards 2025

    Overheid

    ‘Nederlandse Digitaliseringsstrategie gaat zeker één miljard per jaar kosten’

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs