Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

STRATO start samenwerking met Google AdWords

01 juli 2008 - 08:34ActueelCloud & InfrastructuurStrato
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

STRATO start een intensieve samenwerking met Google. De samenwerking begint concreet met Google AdWords.

Google AdWords is het wereldwijde advertentieprogramma van Google, dat adverteerders de mogelijkheid biedt om op een efficiënte manier hun doelgroepen te bereiken. Door de samenwerking met Google AdWords biedt STRATO zijn klanten een kant-en-klare tool om op een effectieve manier het aantal bezoekers op hun website te verhogen of extra verkopen in hun webshop te genereren. Stap voor stap zal STRATO steeds meer Google-tools in zijn systemen integreren.
Uit onder andere recent onderzoek van Comscore blijkt dat steeds meer mensen die via Google iets zoeken, klikken op betaalde zoeklinks. De advertenties van Google AdWords verschijnen naast de zoekresultaten in Google. Dankzij Google AdWords is het betaalbaar en makkelijk om je als (klein) bedrijf op het web te laten zien. Adverteerders kunnen advertenties zelf aanmaken, campagnedoelstellingen definiëren, doelgroepen selecteren, het landenbereik vastleggen en hun dagelijks te spenderen budget eenvoudig beheren. Het grote voordeel van adverteren via Google AdWords is, dat je betaalt per klik: je betaalt alleen als een bezoeker daadwerkelijk klikt op jouw advertentie en daarmee uitkomt op jouw website. Doordat de kosten op deze manier zeer beheersbaar zijn, kunnen ook kleine bedrijven adverteren zonder direct duizenden euro’s aan een traditionele advertentiecampagne uit te geven.

Een ander voordeel van Google AdWords is, dat er gebruik wordt gemaakt van de website met het grootste bereik in Nederland. Maar liefst 93% van de internetters zegt Google te gebruiken. Google AdWords-advertenties worden niet alleen bij zoekopdrachten op google.nl getoond, maar ook op partnersites die relevant zijn voor de betreffende advertentie. 
"Google is de meest gerenommeerde partner op het gebied van zoekmachinemarketing. We zijn blij nu samen te werken en onze klanten meteen van deze samenwerking te kunnen laten profiteren", zegt Damian Schmidt, CEO van STRATO. "We vieren de start van deze samenwerking namelijk met gratis advertentietegoed voor Google AdWords tot 100 euro voor alle nieuwe en bestaande klanten. Via onze dienst ‘Google Services’ zullen we vanaf nu en in de toekomst steeds meer Google-producten aanbieden. We willen hiermee onze klanten een compleet pakket van tools bieden voor meer bezoekers aan en een betere vindbaarheid van hun websites."
De Google AdWords-waardebon van STRATO wordt met een enkele muisklik in de Klanten-Login onder de nieuwe button ‘Google Services’ geactiveerd.

Meer over

ArchitectuurTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    ‘Soevereine cloudoplossingen bieden veel kansen’

    ActueelCarrière

    Atos presenteert strategisch en transformatieplan voor 2028

    Jacob Spoelstra betwisten
    MagazineCloud & Infrastructuur

    Spoelstra Spreekt: Achterhaald

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Overnames Channable en IC-Automatisering; groeikapitaal Bash en GoDutch

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Optics11 haalt miljoenen op voor beveiliging zeekabels

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: WBSO populair bij ict-bedrijven, 6 cloudtrends Gartner, EU-alternatief voor CVE-database VS

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs