Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

LogMeIn Rescue voor Force.com AppExchange

17 juli 2008 - 09:153 minuten leestijdActueelSoftware & DevelopmentSalesforce

LogMeIn Rescue is nu beschikbaar via de Force.com AppExchange van Salesforce.com. LogMeIn Rescue stelt IT-professionals in staat de ondersteuning van de klantenservice te verbeteren en de eindgebruiker- en/of klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen.

De toevoeging van LogMeIn Rescue aan de Force.com AppExchange maakt integratie van klantencontact en case management door middel van een op SaaS gebaseerde remote service­ondersteuning mogelijk. Het helpt organisaties de klantgerichtheid, het beheer en de ondersteuning te verbeteren. LogMeIn, Inc. is leverancier van ‘s-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning.

LogMeIn Rescue geeft IT- en supportprofessionals de mogelijkheid van een SaaS-gebaseerde oplossing voor beheer op afstand; veilige, directe ondersteuning van de eindgebruiker – ongeacht plaats of tijd, voor zowel Windows-PC’s als Macs en smartphones.

"LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een perfecte aanvulling op Salesforce CRM", aldus Timothy Perry, directeur Customer Service van ShowingTime. "De mogelijkheid om direct en ‘op afroep’ hulp vanuit onze CRM-applicatie te kunnen bieden, breidt onze mogelijkheden uit om uitzonderlijke dienstverlening aan onze klanten te leveren. Dat is een van de belangrijkste zakelijke doelstellingen."

Met LogMeIn Rescue voor de Force.com AppExchange, kan een LogMeIn Rescue remote ondersteuningsessie naadloos worden gestart vanuit elke ‘case’ binnen Salesforce CRM. Zodra de sessie is voltooid, worden de gegevens van die LogMeIn Rescue sessie automatisch opgeslagen in het gebeurtenissen logboek van de Salesforce CRM case. Integratie van LogMeIn Rescue met Salesforce CRM kan er voor zorgen dat de kosten worden verlaagd dankzij verbetering van de productiviteit van de IT-ondersteuning en door het bieden van een enkele, geïntegreerde opslagplaats voor alle activiteiten op het gebied van klantenbeheer.

"We zijn blij deel uit te maken van de Force.com AppExchange," stelt Andrew Burton, VP of Products van LogMeIn, Inc. "Salesforce.com klanten zullen ongetwijfeld de mogelijkheden van LogMeIn waarderen om overal en altijd ondersteuning te bieden; direct geïntegreerd met hun contact- en case management-oplossing."

"Duizenden Salesforce CRM-klanten hebben partner applicaties via de AppExchange toegevoegd. Daardoor worden de voordelen van SaaS-toepassingen binnen hun bedrijf uitgebreid", vindt Clarence So, Chief Marketing Officer van Salesforce.com. "LogMeIn’s SaaS-gebaseerde support tool is een uitstekende aanvulling op Salesforce CRM. Het biedt directe ondersteuning vanuit de browser."

LogMeIn Rescue via de Force.com AppExchange kan vanaf nu worden geprobeerd en is beschikbaar via Force.com AppExchange op http://www.salesforce.com/appexchange/ .

Force.com platform en de AppExchange
Force.com (http://www.force.com/) vernieuwt de traditionele ontwikkeling, installatie en distributie van alle bedrijfstoepassingen als ‘platform-as-a-service’. Ontwikkelaars, klanten en partners kunnen gebruik maken van Force.com om eenvoudig een nieuwe generatie on-demand toepassingen te ontwikkelen en wereldwijd in te zetten als service. Force.com biedt de mogelijkheid dat toepassingen gemakkelijk kunnen worden gedeeld, uitgewisseld en geïnstalleerd met een paar simpele klikken via de Force.com AppExchange. Daardoor is er de mogelijkheid dat alle innovatie die Force.com bekend maakt gemakkelijk worden gedistribueerd naar de gehele ‘on-demand’ gemeenschap.
  
De AppExchange economie blijft groeien, met duizenden klanten die applicaties installeren via de Force.com AppExchange. Klanten van alle groottes kunnen snel en eenvoudig Salesforce uitbreiden met aanvullende on-demand bedrijfstoepassingen die beschikbaar zijn via Force.com AppExchange, te vinden op http://www.salesforce.com/appexchange/.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    OpinieSoftware & Development

    Softwareontwikkeling: tijdperk van óf kopen óf bouwen is voorbij

    ActueelSoftware & Development

    Rodeo Software-oprichter Vos veroordeeld tot 63 mln schadevergoeding

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Proximus en Thales vernieuwen it bij Navo, ASR in zee met Outsystems (en meer)

    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: Cybercrimineel ligt op de loer in hoogseizoen, Centric verkoopt Belgische detachering (en meer)

    toetsenbord met security-icoontjes in de vorm van sloten die open en dicht zitten.
    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: European Security Program Microsoft, Atos ondersteunt Nations League, ai-assistent in A&H-winkels (en meer)

    ActueelSoftware & Development

    Kort: 10 miljoen voor Wuunder, TCS kennispartner verzekeraars, Frans factuurplatform naar Benelux (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs