Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Genesys wil bredere inzet contactcentertechnologie

28 juli 2008 - 12:54ActueelCloud & InfrastructuurGenesys

De komende drie jaar wil Genesys zijn positie in de markt verstevigen door zijn contactcentertechnologie breder bij bedrijven neer te zetten. Luc Zuidhof, vice president Noord-Europa bij Genesys, denkt die klus vooral met partners te kunnen klaren.

De mogelijkheid van volledige en naadloze interactie-integratie, ongeacht het gebruikte medium telefoon, e-mail of web, is belangrijk voor bedrijven die consistente communicatie met hun klanten zoeken. Contactcentertechnologie kan de brug slaan naar andere afdelingen binnen bedrijven (bijvoorbeeld de backoffice) en een 360-graden klantbeeld bieden.

Zuidhof legt uit: "Het is een interessante markt voor bedrijven die met grote system integrators werken." Partners moeten eindklanten kunnen overtuigen van een bredere inzet van het contactcenterconcept. Zuidhof denkt dan aan integratie tussen onder andere autorisatieprocessen, workflowmanagement en informatievoorziening, hetgeen gebeurt volgens het Business Process Routing concept. "In Nederland wordt bij de vele bestaande klanten enthousiast gereageerd op dit concept", meent Zuidhof.

Genesys, in samenwerking met zijn business partners, wil bij ondernemingen eveneens zijn Dynamic Contact Center visie realiseren. Dit concept stelt ondernemingen in staat om op dynamische wijze de juiste balans te vinden tussen kosten, kwaliteit en verhoging van commerciële slagkracht van het contact center.

In januari is bij Genesys een channelmanager voor de regio aangesteld om de expertise op gebied van contactcenters in het kanaal uit te breiden. Het zes-koppen-tellende Benelux verkoopteam biedt ook ondersteuning. Wereldwijd werkt Genesys samen met global partners waaronder Accenture, Alcatel-Lucent, Siemens, IBM Global Services, Microsoft, Oracle en SAP. In de Benelux wordt naast deze global partners onder meer samengewerkt met DDM Consulting, LogicaCMG, NextiraOne en Dimension Data.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Joost Smit
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Op deze vier paarden zet Google Cloud in

    AchtergrondCarrière

    Willem van der Poel – Een avonturier in de techniek

    ActueelCloud & Infrastructuur

    NLnet en CWI testen eerste openbare Scion-verbinding in Nederland

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kingston University organiseert expositie gaming-geschiedenis

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Intel mogelijk weer ‘great’ als semi-staatsbedrijf

    QR Computable Kort 15 aug '25
    ActueelData & AI

    Kort: NL-data op kernenergie, ai-incidenten kosten 8 procent, phishing via QR (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs