Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nemertes Research benoemt ShoreTel voor de vijfde keer op rij tot “Best Overall VoIP Provider”

05 september 2008 - 14:194 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurSecomShoreTel

Voor het vijfde achtereenvolgende jaar is ShoreTel benoemd tot beste Overall VoIP Provider door de Nemertes PilotHouse Awards for Unified Communications & Collaboration. Dit meldt de Haarlemse distributeur Secom Communication Technologies

De Nemertes Awards worden uitgereikt aan een van de 24 grootste aanbieders van de zakelijke VoIP oplossingen, op basis van de ervaring van hun klanten. Van elk merk worden 555 klanten ondervraagt over hun ervaring met het merk. De belangrijkste conclusie die we uit het Nemertes onderzoek kunnen trekken is dat de grootste zeker niet altijd de beste is. Terwijl Cisco, Avaya en Nortel de marktleiders zijn, scoorde geen van deze drie in de top 3 voor beste provider overall.

Best Overall VoIP Provider
Uit het onderzoek van Nemertes blijkt dat VoIP providers op een ongekende hoogte zitten wat klanttevredenheid betreft, wat aangeeft dat klanten steeds positiever worden over het gebruik van VoIP en Unified Communications. ShoreTel behaalde de hoogste score (4.22 uit 5) over alle categorieën, om zo tot beste Overall VoIP provider te worden gekozen. "Wij zijn er natuurlijk ontzettend blij mee dat Nemertes en onafhankelijk onderzoek houdt waarin onze klanten kunnen aangeven hoe tevreden ze zijn over onze producten" , zegt Kevin Gavin Vice-President Product Marketing bij ShoreTel.

ShoreTel is de beste op het gebied van:
• Technologie: In deze categorie wordt gekeken naar de onderliggende software, platforms, intelligentie en standaard applicaties
• Product mogelijkheden : Deze categorie focust zich op de mogelijkheden van de handsets en switches. In deze zijn de ShoreTel klanten vooral tevreden over de slimme architectuur, die redundant opgezet is waarbij het natuurlijk mogelijk is om eerdere types switches met de nieuwste te combineren.
• Prijs-kwaliteit verhouding: Heeft de klant het idee dat hij waar voor zijn geld krijgt. ShoreTel klanten hebben het idee dat ze waar voor hun geld krijgen omdat de initiële-, implementatie- en gebruikskosten van het ShoreTel systeem aanzienlijk lager zijn dan die van hun concurrent en dat ShoreTel standaard de ShoreWare Personal Call Manager, desktop client bij elke licentie levert.
• Gebruikerservaring : In deze categorie word gekeken of provider het bedrijfsleven en hun problemen herkent en daar vervolgens ook op inspeelt met een passende en gebruiksvriendelijke oplossing.
• Gebruiksvriendelijkheid en het oplossen van problemen: Het is gebruikelijk dat in deze categorie de laagste cijfers van het gehele onderzoek worden gescoord , maar de scores zijn aan het verbeteren nu niet alleen ShoreTel maar ook andere providers hebben ingezien dat het loont als je je resellers en klanten goed voorlicht en traint zodat problemen worden voorkomen in plaats van opgelost. Gebruiksvriendelijkheid is het boegbeeld van ShoreTel’s klanttevredenheid met een score van 4.56 uit 5 staan zij op eenzame hoogte in tegenstelling tot de "grote jongens" die niet boven de 4 uitkomen!
• UC Vision : Deze categorie meet de bereidheid van de leveranciers tot het migreren van een VoIP-oplossing naar een volledige UC omgeving. De gemiddelde score hier was 3.97, ShoreTel behaalde een score van 4.25, boven Siemens (4.05) en Cisco (4.01).

ShoreTel’s benoeming in het Nemertes onderzoek is een nieuw bewijs de hoge klanttevredenheid van de ShoreTel Pure IP Unified Communications oplossing, en een direct resultaat van het continu inspelen op de vraag vanuit de klant. "Wij begrijpen de bedrijfs- en daarmee ook de communicatie problemen die onze klanten tegen komen, en wij zijn continu bezig met het ontwikkelen van systemen die het best aan elke van hun specifieke vragen en verwachtingen kan voldoen, systemen met een hoge betrouwbaarheid, die makkelijk te installeren en te gebruiken zijn en een systeem dat hen van een maximaal concurrentievermogen voorziet", zei Gavin. " We zijn vooral erg blij omdat dit de vijfde keer oprij is dat de hoogste plek in het Nemertes onderzoek behalen!"

Mocht u na het lezen van dit artikel willen weten wat ShoreTel voor uw bedrijf kan betekenen, neem dan contact op met SecomCt zij zijn al sinds 2004 de Nederlandse distributeur van ShoreTel en zullen u graag te woord staan. Op www.secomct.nl kunt al hun contact informatie vinden en u eventueel ook opgeven voor een van de online seminar waarbij een van hun account managers u persoonlijk te woord zal staan en u de presentatie vanaf u eigen comfortabele bureau stoel zal kunnen volgen.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs