Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Paradigit ‘Beste Computerwinkel’

07 oktober 2008 - 17:30ActueelCloud & InfrastructuurParadigit
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Net als in 2006 en 2007 is Paradigit door de consument van Nederland in 2008 gekroond met de titel Beste Winkelketen in de categorie Computerspeciaalzaken.

Op 6 oktober nam Paradigit deze prijs in ontvangst tijdens de Beste Winkelketen Verkiezing 2008, georganiseerd door Elsevier Retail. Ook in de gelieerde Vakjury Retail Jaarprijs is Paradigit de hoogst scorende computerwinkel.

Het winnen van deze prijs voor de derde achtereenvolgende keer is een unicum in de categorie computerspeciaalzaken. De klantgerichte aanpak die past bij het motto "Zorgeloos Genieten" gaf opnieuw de doorslag bij de rapportcijfers van 775.000 ondervraagde consumenten. In de retailmarkt is dit de hoogste onderscheiding in Nederland; voor Paradigit is dit een grote erkenning van haar klanten.

"De prijzen in 2006 en 2007 waren voor ons een extra stimulans om het in 2008 nóg beter te doen. We hadden immers de duidelijke bevestiging dat we op de goede weg zitten met onze formule, en dat moet je vasthouden en uitbouwen. Deze prijs laat zien dat we daarin geslaagd zijn en ik ben er enorm trots op!", zegt CEO Arjen de Koning.

Retail Directeur Bert Moens prijst de medewerkers van Paradigit. "Deze prijs laat zien dat onze klanten tevreden de winkel verlaten en daarna ook weer terug komen. Dankzij onze gemotiveerde medewerkers, zowel in de winkels als op het hoofdkantoor, konden we deze prijs winnen. En dat vind ik een prestatie van formaat."

Meer over

Storage

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    2 reacties op “Paradigit ‘Beste Computerwinkel’”

    1. Ralph schreef:
      10 februari 2010 om 13:30

      Wat een topservice, geef ze nog meer prijzen. Even feedback op de echte service: Je laptop gaat kapot door een val en heeft een barst in het scherm. Nadat ik in oktober 2009 bij Computerland filiaal Den Haag langs ging om mijn laptop te laten repareren was mij belooft dat het ongeveer 2 a 3 weken zou duren voordat ik mijn laptop gerepareerd terug zou hebben

      Na deze te hebben afgegeven, tien telefoontjes later en twee maanden later had ik nog geen offerte ontvangen. Toen nog een keer gebeld en ik kreeg via de mail de betalingsgegevens door. Na deze dezelfde week betaald te hebben kreeg ik een brief. Om nog even 65 euro extra te gaan betalen voor de verzendkosten (een fout van Computerland). Wat kan ik er aan doen dat ze mijn betaling niet snel genoeg verwerken. Toen bleek dat de laptop retour gestuurd was heb ik nog 25 euro voor het verzenden overgemaakt.

      Na meer dan 4 maanden gewacht te hebben kwam eindelijk mijn laptop terug (inmiddels februari 2010). Kapot! Dus weer teruggebracht bij computerland. Waar mij werd medegedeeld dat er een nieuwe redelijke leveringstermijn ingaat omdat het een nieuwe reparatie betreft. Vreemd, want de oudere is niet goed uitgevoerd. Na 5 maanden zou je zeggen dat er een gepaste oplossing komt.

      Nu inmiddels 5 maanden verder, geen laptop, telefoonkosten gemaakt, verouderde laptop, garantie die aan het vervallen is en dan te horen krijgen dat ze er alles aan doen.

      Bedankt computerland namens mij en de andere gedupeerden:

      http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/consumentenautoriteit-pakt-computerland-en-paradigit-aan
      http://www.trustpilot.nl/review/www.computerland.nl
      http://websitejudge.com/nl/internet/ict/computer-land.nl
      http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1317819
      http://forum.fok.nl/topic/1244528
      http://forum.fok.nl/topic/672889
      http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43089
      http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=198577

      Tags: computerland, klachten, klantenservice, acer, dell, den haag

      Login om te reageren
    2. B Koreman schreef:
      11 februari 2010 om 08:55

      http://www.microfix.nl

      Onafhankelijk en snel repareren AAN HUIS. Gratis diagnose en offerte.
      Vaste prijzen en gratis verzekerd vervoer vanuit 470 punten in NL.

      Misschien dit een mogelijkheid? Kost wel geld maar ook weer optimale beschikbaarheid van uw notebook.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Datacenters moeten de luiken opengooien

    Laptop in brand
    Werkplek & Beheer

    Van incident naar impact: waarom ‘dex-it’ strategisch maakt

    Carrière

    Kort: ASM bouwt nieuw hoofdkantoor in Almere, Colaers terug op het oude Cegeka-nest (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Geheime Chinese kopie van ASML’s nieuwste chipmachine ontdekt in Shenzhen

    Overheid

    Staatssecretaris maakt draai: DigiD wél kwetsbaar door Amerikaanse wetgeving

    Carrière

    Rechter: Chinese hr-man Nexperia terecht buitenspel gezet

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs