Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Avaya en Verizon Business breiden mogelijkheden Enterprise VoIP- en contactcenteroplossingen uit

21 mei 2009 - 01:393 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurAvaya

Grote bedrijven en overheidsinstellingen kunnen nu Voice-over-IP- en contactcenterdiensten van Verizon Business afnemen in combinatie met de nieuwste, geavanceerde Avaya-software.

Avaya en Verizon Business hebben het certificerings- en goedkeuringsproces omtrent de compatibiliteit van Avaya Communication Manager 5.1.1/SES 5.1.1 en Avaya Communication Manager Branch met de Verizon IP Contact Center-diensten (IPCC) en het Verizon IP Trunking-platform succesvol afgerond. Hierdoor profiteren bedrijven met Verizon Business VoIP en IP Contact Center-diensten van de nieuwste mogelijkheden die beide bedrijven bieden. Daarnaast biedt Verizon zijn medewerkers een intensief intern trainingsprogramma. Met deze certificering kunnen Verizon-medewerkers klanten ondersteunen om optimaal te profiteren van de nieuwste Avaya-gebaseerde oplossingen.

"In samenwerking met Avaya trainen we onze verkoopteams om het maximale te halen uit onze gezamenlijke oplossingen", zegt Tony Recine, Vice-President Solutions Engineering van Verizon Business. "Samen stellen we alles in het werk om onze klanten te helpen om alles uit hun investering te halen met gecombineerde Avaya-Verizon-oplossingen."

Dankzij het trainingsprogramma kunnen Avaya en Verizon Business hun wereldwijde samenwerking voor het reseller-kanaal verder uitbreiden. Daarnaast zorgt het programma voor certificeringen van nieuwe producten en versterkt het de status van Verizon als Platinum Avaya Partner en Platinum DevConnect Partner.

In Nederland werken Verizon en Avaya al geruime tijd samen en deze compatibiliteitscertificering biedt Verizon de mogelijkheid om zijn klanten kosteneffectieve oplossingen te bieden. Zo stelt Chris de Jongh, Managing Director van Avaya Nederland BV.

IP-contactcenters voor het kosteneffectief en snel afhandelen van telefoongesprekken
Avaya en Verizon Business bieden een van de eerste volledig Session Initiation Protocol-gebaseerde (SIP) contactcenteroplossingen. Dit doen de bedrijven door het vooraanstaande Verizon Business-contactcenter- en VoIP-productportfolio te combineren met geavanceerde Avaya-producten. Daardoor zijn organisaties in staat direct hun bestaande contactcenter te upgraden naar IP, of een nieuw contactcenter op te zetten. Op deze manier kunnen ze hun kosten beperken en de productiviteit verhogen.

De Verizon IP Contact Center-serie omvat Verizon VoIP Inbound Toll Free- en IP Intelligent Voice Response-oplossingen (IVR). Deze oplossingen werken samen met Avaya Intelligent Communications (User-to-User Information, Network Call Redirection (NCR) en Avaya Agent Deskphone 16CC-Communication Manager 5.x met SIP Enablement Services 5.x).

"Onze langdurige relatie met Avaya blijft onze enterprise-klanten innovatieve voordelen opleveren. Wanneer hun calllcenteractiviteiten overgaan naar IP, kunnen ze een nieuwe klantenserviceaanpak invoeren, waarbij geldt dat de juiste callcentermedewerker op het juiste toestel op een geschikt tijdstip een klant van dienst kan zijn. Zo zijn klanten in staat hun zakelijke activiteiten in algemene zin te verbeteren", zegt Jim Tyrell, Vice-President Global Business Voice Solutions van Verizon Business. "We blijven ons portfolio innoveren voor multinationals die VoIP inzetten als platform voor geavanceerde unified communication en collaboration. Op deze manier maken we de weg vrij voor de nieuwe generatie communicatieoplossingen die internationale bedrijven voorzien van naadloze verbindingen."

Een terug- en vooruitblik op de IP-innovaties van Verizon Business is te vinden op: http://www.verizonbusiness.com/about/ipinnovation.

Wereldwijde inzet VoIP stimuleert business
Avaya en Verizon Business blijven bedrijven helpen bij hun overstap naar VoIP. Hiermee kunnen bedrijven hun zakelijke communicatie verbeteren en hun bedrijfsactiviteiten stimuleren.

Verizon IP Trunking is uitwisselbaar met Avaya Communication Manager 5.1.1 en Avaya Communication Manager Branch. De oplossing biedt SIP-connectiviteit via een IP PBX-centrale. De behoefte aan gatewayapparatuur op locatie van de klant behoort hiermee voorgoed tot het verleden.

Met IP Trunking vereenvoudigen bedrijven hun netwerk en houden ze kosten onder controle. Deze technologische toepassing omvat features als BEST (Burstable Enterprise-Shared Trunks). Klanten kunnen hiermee lokale en langeafstand-trunks binnen hun bedrijf delen. Dit levert aanzienlijke businessvoordelen op. IP Trunking is verkrijgbaar in de Verenigde Staten en in tien Europese landen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Zweden, Spanje en Groot-Brittannië.

 

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Het hybride datacenter: ook AWS ziet dat de cloud is neergedaald

    Groeien
    AchtergrondCarrière

    Van schuldenlast naar groeikansen: Atos maakt zich klaar voor de toekomst

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    ‘Soevereine cloudoplossingen bieden veel kansen’

    ActueelCarrière

    Atos presenteert strategisch en transformatieplan voor 2028

    Jacob Spoelstra betwisten
    MagazineCloud & Infrastructuur

    Spoelstra Spreekt: Achterhaald

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Overnames Channable en IC-Automatisering; groeikapitaal Bash en GoDutch

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs