Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Intel campagne promoot lokale pc-bouwer

06 oktober 2009 - 13:49ActueelInnovatie & TransformatieIntel
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Intel is de campagne ‘Kiezen is leuk’ gestart, waarmee het bedrijf het kopen van een pc bij lokale pc-winkels wil stimuleren. Kern van deze campagne is de boodschap dat lokale pc-winkels pc’s kunnen samenstellen die helemaal voldoen aan de persoonlijke wensen van de klant. De ‘Kiezen is leuk’ campagne loopt in België en Nederland en richt zich in deze eerste fase op jongeren.

Op de website www.kiezenisleuk.nl geeft Intel alvast vijf redenen waarom kopen bij een lokale pc-bouwer leuk is: flexibiliteit, up-to-date, bereikbaarheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Bezoekers vinden er ook nuttige informatie over het kiezen van een pc en links naar diverse lokale pc-shops. Op de website is tenslotte een ludieke video te zien waarin de Belgische stand-up comedian Henk Ryckaert aantoont dat ‘zelf kiezen’ inderdaad erg leuk is.

"Met deze ‘Kiezen is leuk’-campagne willen we pc-kopers laten zien dat je bij een lokale pc-winkel zeker de pc kunt vinden die het beste bij je past", zegt Kurt De Buck, Marketing Manager Intel Benelux. "Op die manier kun je zelf je eigen ‘droom-pc’ samenstellen. Daarbij gaat het niet alleen om zaken als processor, geheugen en opslagcapaciteit, maar bijvoorbeeld ook om de kleur, het design, LED-verlichting, koeling, prijs, etc. Ook voor een standaard pc kan je overigens terecht bij de lokale pc-winkels"

Intel start binnenkort met een tweede video rond het ‘Kiezen is leuk’-thema voor een volgende doelgroep. Wie zelf wil meespelen in deze video kan zich via de site www.kiezenisleuk.nl/speelmee aanmelden. Naast een hoofdrol in de video, mag de winnaar ook nog een eigen ‘Kiezen is leuk’ pc laten samenstellen ter waarde van € 799.

De ‘Kiezen is leuk’ campagne loopt in Nederland in samenwerking met Alternate, Informatique, Copaco, Quibus, Quote, XS2, Paradigit, Computerland en Aragorn.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    KPN Datacenter, 1 A. Hofmanweg, Haarlem
    Innovatie & Transformatie

    KPN investeert tot 2030 vijf miljard in digitale infrastructuur

    Overheid

    Den Haag lanceert ‘I-Visie 2035’: digitale dienstverlening in dienst van inwoner

    Innovatie & Transformatie

    Schaduw-ai en het risico voor organisaties

    Innovatie & Transformatie

    Overheid investeert fors in digitale transformatie

    Bluesky X
    Data & AI

    Kort: Mobiel netwerk VodafoneZiggo vernieuwd, dislikes voor Bluesky (en meer)

    veiligheid ai onderwijs
    Onderwijs

    Tech als kans, veiligheid als voorwaarde in onderwijs

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs