Méér dan 700 genodigden bezochten afgelopen vrijdag “Dé Yes Business Party” van Yes Telecom in de Westergasfabriek te Amsterdam. Yes Telecom, een zakelijke mobiele provider, organiseerde het grootschalige Telecom feest om samen met zijn relaties het 5-jarig jubileum te vieren.
Degeslaagde avond werd ingevuld met entertainment. Zo konden de gasten genieten van een optreden van niemand minder dan Caro Emerald met live band. De tweede internationale act werd verzorgd door nummer-1 house-saxofonist SAXSYMBOL. Samen met band en DJ sloot hij de avond op swingende wijze af.
Naast het netwerkevent "Dé Yes Business Borrel" organiseerde Yes Telecom met "Dé Yes Business Party" een event om met relaties het vijfjarig bestaan van Yes Telecom te vieren. Voor dit speciale event was dan ook een locatie gekozen op het Westergasterrein in Amsterdam om het grote aantal genodigden te kunnen ontvangen. Zoals bij andere events van Yes Telecom werd ook tijdens "Dé Yes Business Party" entertainment geboden van het hoogste niveau.
Caro Emarald, die afgelopen zaterdag nog de prestigieuze Popprijs overhandigd kreeg op Noorderslag, verzorgde voor deze speciale avond met live band de hoofdact en bracht tophits ten gehore als ‘A Night Like this’ en ‘Back it up’. Naast netwerken konden de gasten vooral genieten van een geheel verzorgde avond. Het Telecom feest van Yes Telecom werd op spectaculaire wijze afgesloten door Saxofonist SAXSYMBOL die samen met band en DJ een spetterende act verzorgde voor de aanwezige gasten. ‘Dé Yes Business Party" gaf ons de gelegenheid om veel relaties uit te nodigden om hen zodoende te bedanken voor hun inzet. De positiviteit, het enthousiasme en het vertrouwen dat relaties altijd in Yes tonen is buitengewoon groot en dat waarderen we zeer. Het was een geweldig feest!. Wij hadden niet zovéél bezoekers verwacht. Het is iedere keer weer fantastisch om te zien hoeveel mensen er op Yes events afkomen’, aldus Frank Caris, directielid Yes Telecom. ‘
Als zelfstandig onderdeel van KPN gaat Yes Telecom door met het welbekende concept, aldus Caris: voor de klant het beste netwerk met de beste bereikbaarheid, in combinatie met de beste service en dat tegen de Beste Prijs. En voor de reseller het beste business partnership zo besluit de telecomondernemer.