Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Computerhulp KPN dekt ook server

17 juni 2011 - 11:59ActueelInnovatie & TransformatieKPN

KPN breidt zijn Computerhulp-dienst uit met server-ondersteuning. De nieuwe dienst, die ICT Service is gedoopt, biedt ondernemers voor vijftien euro per maand ondersteuning voor maximaal vijf computers en bijbehorende randapparatuur. Abonnementhouders kunnen zeven dagen per week een gratis helpdesk bellen, of betaalde hulp over de kantoorvloer krijgen.

'Voor de introductie hadden we ook een vergelijkbare service, Computerhulp. Deze dienst bood echter geen ondersteuning van de server, terwijl ondernemers daar wel behoefte aan blijken te hebben', vertelt een woordvoerder van KPN.

ICT Service is gratis inbegrepen bij tweejarige Zakelijke Bellen & Internet abonnementen die voor september 2011 worden afgesloten. Bestaande abonnee's betalen vijftien euro per maand voor de dienst.

Ondernemers die de ICT Service van KPN afnemen, krijgen telefonisch hulp bij zaken als het herstellen van internet- en netwerkverbindingen, de installatie van een netwerk of printer, het openen van een bestand met de juiste software en het verhelpen van e-mailproblemen. De helpdesk is ook's avonds en in het weekend geopend.

Als het probleem niet telefonisch op te lossen is, wordt één van de honderd beschikbare monteurs ingeschakeld. KPN belooft dat de monteur uiterlijk de volgende werkdag ter plekke is. Daarbij geldt no cure, no pay en er zijn geen voorrijkosten. Wanneer het probleem wel wordt opgelost, zijn de kosten 20 euro per kwartier.

Ondersteuning KPN-diensten blijft gratis

Volgens de woordvoerder blijft de gratis helpdesk gewoon bestaan: 'Er hoeft niet betaald te worden voor service op de KPN telecomdiensten. Daarvoor hebben we een gratis helpdesk en een zakelijke storingsdienst. Alleen in het geval dat iemand moet langskomen voor ICT-problemen met hardware of software, zoals bijvoorbeeld het opschonen van een computer, wordt een bedrag van 20 euro per kwartier berekend. En dan ook nog alleen wanneer het probleem wordt opgelost.'

Meer over

Helpdesk

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    OpinieData & AI

    Agentic ai is geen buzzwoord, het is een gamechanger

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Injectie van 111 miljoen in PhotonDelta definitief

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: Innovatiezone in Almere, grote Defensiedeal Pro Warehouse (en meer)

    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en managed services op de MSP Show & Service Desk Show in Utrecht

    AchtergrondOverheid

    Software is gevechtskracht

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs