World Online als rolmodel

Dit artikel delen:

Op het moment dat ik deze column schrijf, is de inschrijving op de aandelen World Online inmiddels gestart. De vraag ernaar zal wel massaal zijn, want een aansprekende reclamecampagne en de slimme zet om abonnees voorrang te geven, hebben de publiciteit in de media alleen maar aangewakkerd. Het is dan ook waarschijnlijk dat dit de grootste beursgang ooit van een Europees Internetbedrijf gaat worden. World Online wordt op dit moment meer waarde toegedicht dan concerns als Ahold, TPG of Heineken.

De auteur van deze bijdrage heeft (nog) geen toestemming gegeven voor elektronische publicatie. Raadpleeg de Computable van bovenstaande datum voor de complete tekst van dit artikel. Heeft u de betreffende Computable niet (meer) in uw bezit, bel dan (023) 546.3413.
 



x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2000-03-17T00:00:00.000Z Ruud Pruijm
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.