Door MediaMyne en The Others Online te bundelen wil ShareCompany klanten een multichannel-platform voor interne communicatie aanbieden. Het gaat dan met name om tools om medewerkers te informeren en betrokken te houden. Iets wat mede door de coronacrisis belangrijker is geworden.
The Others Online bouwt native communicatie-apps en biedt met Incrowd een corporate communicatie-app die onder andere wordt gebruikt door de Rabobank, VodafoneZiggo, Adecco, Unilever, Sogeti, Ordina, Coop, Kwikfit, Ricoh en het UMC. MediaMyne zet zijn gelijknamige narrowcasting-tool in bij Vivat, Exact, AkzoNobel en CapGemini.
Het bijna dertig jaar oude ShareCompany bestaat naast MediaMyne uit de onderdelen Atrea (werkstroombeheer) en Bigh (data-analyses).
Uw reactie
LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren