Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

CIO's over innovatie versus customer experience

Dynatrace, specialist in software intelligence, heeft de resultaten bekendgemaakt van een onafhankelijk wereldwijd onderzoek onder 800 CIO's*. Daaruit blijkt dat bij 73% van de ondervraagde organisaties de behoefte aan snellere digitale innovatie de customer experience in gevaar brengt.

Gemiddeld worden er bij organisaties met meer dan 1000 medewerkers per uur drie nieuwe software updates geïnstalleerd, om de concurrentiedruk en toenemende verwachtingen van klanten bij te houden. 89% van de CIO's verwacht de komende jaren nog sneller updates beschikbaar te moeten stellen, met de nodige risico's. 64% van de CIO's gaf toe dat ze nu al onder druk staan om een compromis te sluiten tussen sneller innoveren en de behoefte klanten een betere software experience te bieden. 

"Elke organisatie is tegenwoordig ook een softwarebedrijf", zegt Andreas Grabner, DevOps Activist bij Dynatrace. "Marktleiders als Amazon brengen per seconde meerdere software-updates uit. De moderne methode van software uitrollen gaat via flexibele en snelle ontwikkelcycli en implementeren binnen schaalbare hybride cloudomgevingen. Tegelijkertijd verwachten eindgebruikers dat de gestage stroom van nieuwe functies en updates perfect werkt. Daarom staat IT voor de uitdaging snel te blijven leveren, terwijl ze overstappen naar een cloudarchitectuur en de gebruikerservaring moeten waarborgen."

Het volledige rapport is op de website van Dynatrace te downloaden.

 

 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.