Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.
Introductie HSO Global Managed ServicesGlobal

Introductie HSO Global Managed ServicesGlobal

3 februari 2017Software & Development

HSO introduceert Global Managed ServicesGlobal voor Microsoft Dynamics 365

HSO, Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van Microsoft Business Solutions, introduceert HSO Global Managed Services. Met deze support dienst kunnen internationaal opererende klanten een contract sluiten via een Single Point of Contact (SPoC) voor alle support en beheer services die HSO levert. Het biedt een naadloze wereldwijde support ervaring, waarin alle processen voor support en beheer geüniformeerd zijn. Dit maakt de gestandaardiseerde HSO Global Managed Services dienst uniek.

Door het implementeren van HSO Global Managed Services beschikt de klant over een contract, waarbij vanuit één centrale plek de regievoering plaatsvindt binnen HSO, en over mogelijk betrokken derde partijen zoals Microsoft, mogelijke ISV’s of subcontractors. HSO biedt de services aan binnen al haar expertisegebieden: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Office 365, BI-solutions en gerelateerde Azure Services.

Wat biedt HSO Global Managed Services?
– Directe toegang tot de servicedesk, 24/7 en wereldwijd
– Beschikbaarheid van expertise en specialisten over alle tijdzones
– Een SPoC voor service- en deliverymanagement, contracteren op één punt en financiële grip
– Uitbesteding van technisch en/of functioneel applicatiebeheer
– Support bij de uitrol van nieuwe releases
– Proactief en oplossingsgerichte eerstelijns incidentmanagement
– 24/7 predictive & proactive monitoring services

Alle processen in deze services zijn gestandaardiseerd. Dit houdt in dat bij afname van deze support dienst de klant, waar zij ook ter wereld van HSO Managed Services gebruik maakt, vanuit HSO op dezelfde werkwijze en volgens dezelfde processen wordt bediend.

“HSO signaleerde dat er wereldwijd veel Microsoft Dynamics gebruikers verschillende vormen van en niet-gestandaardiseerde service ondervonden voor support en beheer. Voor deze inefficiënte werkwijze ontwikkelde HSO de dienst. Door inzet van HSO Global Managed Services neemt HSO de regie in handen voor wat betreft support en beheer voor internationaal opererende klanten en ontzorgt daarmee de klant,” aldus Bernard Verweerd, Director Global Managed Services bij HSO. “De klant kan zich hierdoor meer richten op de core business.”

HSO Global Managed Services biedt daarmee een service met grote toegevoegde waarde en is beschikbaar voor alle internationale Microsoft Dynamics gebruikers.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Staat Digitale Connectiviteit Bouw- en Installatiebranche

    Connectiviteit is de kern van veel processen en van strategisch belang voor de toekomst. Waar sta jij?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Kort: ai op universiteit nu riskeert onoplosbare problemen later (en meer)

    ActueelOverheid

    Grote kwetsbaarheid Rijk bij uitval ict-dienstverlening

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelZorg

    Verschuivingen in ecd-landschap ouderenzorg

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Zo voorkom je te grote afhankelijkheid van cloudleveranciers

    basic
    ActueelSoftware & Development

    Kort: Back to Basic!

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs