Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Primafoon winkels KPN krijgen metamorfose

12 oktober 2007 - 12:10ActueelCloud & InfrastructuurKPN
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

KPN is gestart met de metamorfose van 80 Primafoons in heel Nederland.

Na uitgebreid onderzoek is gekozen voor een rustige en overzichtelijke indeling van de winkel. Producten en diensten worden in een frisse moderne uitstraling gepresenteerd. TV, Internet, Mobiel en Thuis bellen krijgen ieder hun eigen zone in de winkel. In de nieuwe opzet vinden klanten eenvoudig de juiste informatie over het product en kunnen ze er ook direct mee experimenteren. De metamorfose van elke Primafoon is in slechts 2 dagen afgerond. Het aanpassen van de 80 Primafoons is hierdoor al eind oktober gereed.

Eén van de verbeteringen is de indeling van de winkel in vier overzichtelijke zones: TV, Internet, Mobiel en Thuis bellen. "Primafoon heeft alle services, diensten én producten onder één dak. Door de nieuwe winkelindeling kunnen klanten zich sneller en gerichter oriënteren in het productaanbod waardoor het voor hen gemakkelijker wordt om de keuze te bepalen", aldus Jan van Nederveen, manager Retail Consumenten bij KPN. Bij de ontwikkeling van de nieuwe inrichting, ontworpen door designbureau DAY, is veel aandacht besteed aan de nieuwe mogelijkheden om het product te tonen en de klant er direct mee te laten experimenteren. Met behulp van meerdere touchscreens in de winkel kan de klant simpel en snel de juiste informatie over het gewenste product vinden.

De medewerkers van de Primafoon krijgen tijdens de metamorfose, die in 5 weken wordt afgerond, een intensieve training om nog servicegerichter te kunnen werken. Zij worden getraind om samen met de klant diens wens inzichtelijk te maken en een persoonlijk advies te geven.
"Uit ons onderzoek blijkt dat klanten geen behoefte hebben aan alle informatie die nu in de winkel voorhanden is. Zij hebben vaak al voor ogen wat voor product of dienst ze zoeken, en willen vanaf daar verder worden geholpen. Wanneer klanten nog niet weten wat ze voor product willen, dan worden ze het liefst geholpen door een verkoper die goed luistert en doorvraagt", aldus Jan van Nederveen. "Uiteindelijk gaat het erom dat onze klanten tevreden de deur uitgaan én vertrouwen hebben in onze service, diensten én producten. Met de aanpassingen in de Primafoon zetten wij een grote stap om aan deze wensen tegemoet te komen".

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Schaduw-ai en het risico voor organisaties

    Data & AI

    Kort: OpenAI en AWS sluiten miljardendeal, Microsoft zet ai-hub op in VAE (en meer)

    Software & Development

    Vibe coding en het lot van de developer

    Cloud & Infrastructuur

    Eurofiber en Open Dutch Fiber slaan handen verder ineen

    EU digitale
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland in Europees consortium voor digitale gemeenschapsgoederen

    Software & Development

    Verkeerde configuratie bij Azure leidt tot veel storingen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs